Για να πας μπροστά πρέπει να υπακούς στις ανάγκες της αγοράς, να ξοδεύεις χρόνο αμέτρητο σε εργαστήρια και δοκιμές, να χρησιμοποιείς την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και στο τέλος να παρουσιάζεις μοτοσυκλέτες όπως το DS525X. Το νέο On-Off κάνε ντεμπούτο στην Ελληνική αγορά σε μια απίστευτη τιμή γνωριμίας.
Nέος κινητήρας με συμπλέκτη assist & sleeper
Παραμένει δικύλινδρος εν σειρά με τετραβάλβιδες κεφαλές και 2 ΕΕΚ, πλην όμως έχει αλλάξει τόσο η διάμετρος όσο και η διαδρομή των εμβόλων, κάτι που σημαίνει και νέο στρόφαλο. Η συνολική χωρητικότητα έχει αυξηθεί κατά 23cc, η
ιπποδύναμη παραμένει στα πλαίσια των διπλωμάτων Α2 (
48Hp), με τη ροπή που παρέχεται να έχει σκαρφαλώσει στα
50,5Nm (από 44,5) και να αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και σημαντικά μειωμένη εμφάνιση κραδασμών σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Στην όλη βελτιωμένη λειτουργία συμβάλλουν οι επεμβάσεις που έχει κάνει το εργοστάσιο στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, στο φίλτρο αέρα και στο σύστημα εξαγωγής, όπου μια νέα εξάτμιση με ψηλά τοποθετημένο ανοξείδωτο τελικό φροντίζει στην όλη βελτίωση της απόδοσης και της εμφάνισης. Μια
σημαντική αλλαγή σε σχέση με τα μοντέλα
500DS/
DSX είναι η
προσθήκη ενός τελείως νέου
υποβοηθούμενου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Ο αναβάτης πλέον μπορεί να χρησιμοποιεί τη μανέτα του συμπλέκτη με πολύ μεγαλύτερη ευκολία, καθόσον η δύναμη που απαιτείται έχει μειωθεί κατά 25%, αλλά και να κατεβάζει απανωτά ταχύτητες χωρίς να κινδυνεύει από μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού. Παράλληλα συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα με την ισχύ που περνάει στον κινητήριο τροχό, δίνοντας κορυφαία αίσθηση και σιγουριά στον οδηγό.
Traction Control & ΑΒS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Η
μοτοσυκλέτα δίνει πλέον τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέγει ανάμεσα σε δύο διαφορετικά riding modes, ονόματι
Ε-Mode και
S-Mode. Το πρώτο είναι το λεγόμενο “
Eco” για οδήγηση με έμφαση στη ροπή και την οικονομία, ενώ το δεύτερο είναι το αντίστοιχο “
Sport” για όσους θέλουν βελτιωμένες επιδόσεις και αρέσκονται στην επιθετική οδήγηση. To σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι μια νέα και άκρως καλοδεχούμενη προσθήκη, σε συνεργασία με το εξελιγμένο
δικάναλο Bosch ABS αυξάνουν στο μάξιμουμ την ασφάλεια του συνόλου. Η δυνατότητα απενεργοποίησής τους είναι αυτή που θα εκτιμηθεί δεόντως από αναβάτες που θέλουν να κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι τις αυξημένες διαδρομές της
ρυθμιζόμενης ανάρτησης Kayaba και τους
ακτινωτούς τροχούς με τα
tubeless ελαστικά διπλής χρήσης της Metzeler.
Ελαφρύτερο πλαίσιο, νέο μοχλικό και ρυθμίσεις στο πιρούνι
Τελείως νέο και το
πλαίσιο από ατσάλι τύπου
QST 500, με σχεδίαση και κατασκευή που προσφέρει σημαντικά
αυξημένη ακαμψία παράλληλα με μείωση του βάρους κατά 4,5 ολόκληρα κιλά. Δύο παράγοντες με γνώμονα τη βελτίωση τόσο της οδικής συμπεριφοράς όσο και της οδηγικής απόλαυσης. To επίσης
νέο υποπλαίσιο είναι
προσθαφαιρούμενο, δείχνοντας τη σημασία στη λεπτομέρεια που έχει δώσει ο κατασκευαστής στη μοτοσυκλέτα. Χρησιμοποιώντας την
τεχνολογία CAE (Computer Αided Εngineering) το εργοστάσιο επανασχεδίασε το
σύστημα του
μοχλικού στο μονό αμορτισέρ, με ευεργετικό αποτέλεσμα στην όλη λειτουργία της πίσω ανάρτησης. Αυξημένη σταθερότητα, μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη πληροφόρηση είναι στοιχεία που βελτιώνουν οδική συμπεριφορά και ασφάλεια, ειδικά στην οδήγηση στο όριο. Το
525 έχει δεχθεί και μια σημαντική αναβάθμιση στην εμπρός ανάρτηση, όπου το
USD πιρούνι των 41mm διαθέτει πλέον και δυνατότητα ρύθμισης.
Βελτιωμένη εργονομία και νέα οθόνη 7” με λειτουργία GPS
Η
θέση οδήγησης επανασχεδιάστηκε για οδηγό και συνεπιβάτη, με τη νέα σέλα να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στην πολύωρη οδήγηση και συνδυαστικά με το νέο ρεζερβουάρ να τοποθετεί τα πόδια του αναβάτη σε πιο φυσική και αεροδυναμικά προστατευμένη θέση. Στην προστασία από τα καιρικά φαινόμενα, χούφτες τιμονιού και μια νέα
ρυθμιζόμενη άνευ εργαλείων
ζελατίνα φέρινγκ θα καλύψουν οδηγό και συνεπιβάτη ακόμα καλύτερα, στόχος είναι η ξεκούραστη οδήγηση σε κάθε συνθήκη, είτε αυτή είναι αστική, είτε ταξιδιωτική, είτε εκτός δρόμου. Τέλος, μια νέα ενισχυμένη ανοξείδωτη σχάρα αποσκευών με ενσωματωμένες λαβές συνεπιβάτη είναι έτοιμη να φιλοξενήσει όλα τα απαραίτητα στις μεγάλες διαδρομές. Το
ρεζερβούαρ άλλαξε σχήμα με στόχο την καλύτερη εργονομία. Παράλληλα, μια
νέα αντλία βενζίνης είναι αυτή που υπόσχεται καλύτερη διαχείριση καυσίμου και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στη λειτουργία της. H
νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων προσφέρει ευκολότερη ανάγνωση κάτω από κάθε συνθήκη και ακόμα περισσότερη πληροφόρηση στον αναβάτη, με ενδείξεις που περιλαμβάνουν από την κατάσταση του
ABS και του
Traction Control μέχρι τις
πιέσεις των ελαστικών. Μέσω
τεχνολογίας bluetooth συνδέεται με το κινητό του αναβάτη προσφέροντας έως και
πλοήγηση turn by turn! Εκατέρωθεν αυτής φιλοξενούνται δύο παροχές ρεύματος, μια παραδοσιακή πρίζα 12V και μια
θύρα USB! Όλα τα
φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας είναι
τεχνολογίας Full Led, με το νέο
DS525X να διαθέτει επιπρόσθετα στον στάνταρ εξοπλισμό του δύο προβολείς τύπου
projector Led, τοποθετημένους εκατέρωθεν του ρύγχους. Με τον τρόπο αυτό η ορατότητα στις δύσκολες συνθήκες (ομίχλη, βροχή, σκόνη) αυξάνεται σημαντικά.
Nέος κινητήρας με συμπλέκτη assist & sleeper
Traction Control & ΑΒS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Με ακτινωτούς τροχούς 19-17 χωμάτινα χαρακτηριστικά
Ελαφρύτερο πλαίσιο, νέο μοχλικό και ρυθμίσεις στο πιρούνι
Βελτιωμένη εργονομία και νέα οθόνη 7” με λειτουργία GPS
Πως σχολιάζετε την τιμή του νέου DS525X;