Επισκόπηση
Το X-ADV διέθετε ανέκαθεν ένα μοναδικό σχήμα που το έκανε να ξεχωρίζει από το πλήθος. Στο πλαίσιο της ανανέωσής του για το 25YM, τα πλαστικά μέρη του έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο μια πιο σπορ και δυναμική σιλουέτα, σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, που το κάνουν αδιαμφισβήτητα να ξεχωρίζει. Οι επανασχεδιασμένοι διπλοί προβολείς LED φέρουν ευδιάκριτα φώτα ημέρας (DRL), με ενσωματωμένα φλας – κάτι πρωτοποριακό στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Για εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, η σέλα έχει επανασχεδιαστεί και, για αυξημένη άνεση, φέρει παχύτερη στρώση ουρεθάνης. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 22 λίτρων και φιλοξενεί μία θύρα φόρτισηςUSB-C. Επίσης διαθέτει ένα πρακτικό ντουλαπάκι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η νέα, έγχρωμη οθόνη TFT 5”, υιοθετεί νέα εικονίδια, γραφικά και δομή μενού, ενώ έχει σχεδιαστεί για να είναι ευανάγνωστη ακόμα και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια. Επίσης επιτρέπει τη συνδεσιμότητα του smartphone του αναβάτη μέσω του λογισμικού Honda Road Sync*. Ο έλεγχος γίνεται από έναν εργονομικό, φωτιζόμενο διακόπτη στο αριστερό γκριπ, με τον αναβάτη να έχει πρόσβαση στις λειτουργίες του συστήματος πλοήγησης στην οθόνη, πέραν των λειτουργιών του smartphone. Νέο χαρακτηριστικό για το25YM, το cruise control είναι χρήσιμο για μακρινές διαδρομές και συνεργάζεται άριστα με το DCT για να προσφέρει υψηλής ποιότητας, ξεκούραστα ταξίδια.
Όπως και πριν, ο παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζει ισχυρή απόδοση στις χαμηλές - μεσαίες στροφές, ευχρηστία και εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς είναι 58,6 PS (43.1kW) με εντυπωσιακή ροπή 69Nm. Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW) – διαθέτει 4 προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης (riding modes), συν το USER mode που παραμετροποιείται από τον αναβάτη ανάλογα με τις επιθυμίες του. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) περιλαμβάνει 3 επίπεδα παρέμβασης με βελτιωμένη παραμετροποίηση για τις ρυθμίσεις Gravel και Rain. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει προγράμματα αυτόματων αλλαγών σχέσεων που συσχετίζονται άμεσα με τα επιλεγμένα riding modes, καθώς και τη δυνατότητα επιλογής του επιθυμητού μοτίβου αλλαγής σχέσεων στη ρύθμιση USER. Επίσης, έχει αναβαθμιστεί για να επιτυγχάνει ομαλότερη απόδοση στις χαμηλές ταχύτητες.
Η ανθεκτική δομή αποτελείται από ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, τύπου «διαμάντι», ανεστραμμένο πιρούνι 41mm μπροστά, monoshock αμορτισέρ (με Pro-Link) πίσω και αλουμινένιο ψαλίδι. Ένας εμπρός τροχός 17” συνδυάζεται με έναν πίσω 15” με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες να επενεργούν στα μπροστινά φρένα.
*Το λογισμικό συνδεσιμότητας Honda Road Sync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.
Το 25YM X-ADV θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές:
**ΝΕΟ**Graphite Black
**ΝΕΟ**Pearl Glare White
**ΝΕΟ** Matte Deep Mud Gray
Επίσης, μία μοναδική ειδική έκδοση του X-ADV θα διατίθεται σε τολμηρό χρωματισμό Matte Gold Finch Yellow,με αποκλειστική διχρωμία εμπνευσμένη από τοCyberpunk.
Σελίδα 1 | Όλα τα χαρακτηριστικά του νέου Honda X-ADV |
Σελίδα 2 | Εισαγωγή |
Σελίδα 3 | Επισκόπηση |
Σελίδα 4 | Στυλ & Εξοπλισμός |
Σελίδα 5 | Κινητήρας |
Σελίδα 6 | Ηλεκτρονικά Κινητήρα |
Σελίδα 7 | Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT) |
Σελίδα 8 | Πλαίσιο |
Σελίδα 9 | Αξεσουάρ |