Πλαίσιο
Πλαίσιο
Πλαίσιο
  • Πλαίσιο
  • Πλαίσιο
  • Πλαίσιο

Πλαίσιο

 
Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ΅διαμάντιΆ του X-ADV, είναι ελαφρύ και ανθεκτικό και απελευθερώνει ωφέλιμα εκατοστά για τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Η γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού είναι στα 27°/104mm με μεταξόνιο 1590mm. Η μέγιστη γωνία τιμονιού των 39° και ο κύκλος στροφής των 2,8m καθιστούν το X-ADV ιδιαίτερα ευέλικτο σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Οι αναρτήσεις με τις μεγάλες διαδρομές – 153,5mm εμπρός και 150mm πίσω – συνδυάζονται με απόσταση από το έδαφος στα 162mm. Το συνολικό βάρος (πλήρες υγρών) είναι 237kg.
 
Για άριστο έλεγχο σε συνθήκες εκτός δρόμου, το ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm τύπου φυσιγγίου (cartridge) διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Το ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με ελατήριο ρυθμιζόμενης προφόρτισης υιοθετεί σχεδίαση μονού σωλήνα και ελέγχει το αλουμινένιο ψαλίδι – κατασκευασμένο από τμήματα διατομής U – μέσω μοχλικού Pro-Link
 
Ο εμπρός τροχός 17-ιντσών και ο πίσω τροχός 15-ιντσών χρησιμοποιούν ατσάλινες ακτίνες ανθεκτικές στη διάβρωση και βοηθούν το X-ADV να περνά άνετα από ανώμαλο έδαφος. Ελαστικά με πέλμα τύπου block pattern συμβάλλουν στην ποιότητα κύλισης, ενώ οι σχήματος L βαλβίδες διευκολύνουν τον έλεγχο πίεσης του αέρα. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 120/70 R17 μπροστά και 160/60 R15 πίσω.
 
Δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε δίσκους 296mm σε συνδυασμό με σύστημα ABS.
 
 

Σελίδα 1Όλα τα χαρακτηριστικά του νέου Honda X-ADV
Σελίδα 2Εισαγωγή
Σελίδα 3Επισκόπηση
Σελίδα 4Στυλ & Εξοπλισμός
Σελίδα 5Κινητήρας
Σελίδα 6Ηλεκτρονικά Κινητήρα
Σελίδα 7Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT)
Σελίδα 8Πλαίσιο
Σελίδα 9Αξεσουάρ