ΤοThrottle By Wire προσφέρει 4 default προφίλοδήγησης (riding modes)
Το USERmode είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη
Το HondaSelectableTorqueControl(HSTC) περιλαμβάνει 3 επίπεδα παρέμβασης και έχει αναβαθμιστεί για πιο ομαλό έλεγχο
Το TBW (Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού) διαχειρίζεται την απόδοση και το χαρακτήρα λειτουργίας του κινητήρα. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 4 προκαθορισμένα προφίλ (riding modes), που καλύπτουν όλο το φάσμα των συνθηκών. Η επιλογή του προφίλ γίνεται από το αριστερό γκριπ.
ΤοSTANDARD προσφέρει μία μεσαία ρύθμιση για την ισχύ (P), και το φρένο του κινητήρα (EB),την απόκριση του DCT και το επίπεδο παρέμβασης του HSTC, με υψηλή ευαισθησία τουABS.
ΤοSPORT προσφέρει πιο επιθετική απόδοση ισχύος (P) και ισχυρό φρένο κινητήρα (EB), με χαμηλό επίπεδο παρέμβασης τουHSTC, υψηλή ευαισθησία ABS και σπορ απόκριση του DCT.
Το RAIN προσφέρει μειωμένη ισχύ (P) και φρένο κινητήρα (EB), υψηλό επίπεδο παρέμβασης HSTC και ABS με χαρτογράφηση του DCTγια ομαλή οδήγηση.
Το GRAVEL προσφέρει υψηλή ισχύ (P)και ισχυρό φρένο κινητήρα (EB), με χαμηλό επίπεδο παρέμβασης του HSTC, ABS και χαρτογράφηση DCTειδική για χώμα.
Το USER προσφέρει δύο “custom” επιλογές συνδυασμών ισχύος και φρένου κινητήρα (χαμηλή/μεσαία/υψηλή) και παρέμβασης για HSTC (χαμηλή/μεσαία/υψηλή/απενεργοποίηση). Προσφέρονται επίσης πέντε επίπεδα χαρτογράφησης αλλαγών σχέσεων του DCT.
Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει βελτιωμένο έλεγχο καθώς, μέσω τουTBW, διαχειρίζεται τη ροπή στον πίσω τροχό, σε 3 επίπεδα. Τα επίπεδα 1 και 3 έχουν βελτιστοποιηθεί για το 25YMώστε να προσφέρουν πιο ομαλή διαχείριση.
Το Επίπεδο 1 προσφέρει ελάχιστη παρέμβαση ώστε να επιτρέπεται ελαφριά ολίσθηση του πίσω τροχού – στο χαλίκι ή στο χώμα για παράδειγμα, και είναι μειωμένη σε σχέση με το παρελθόν.
Το Επίπεδο 2 είναι η προεπιλεγμένη (default) ρύθμιση και προσφέρει αξιόπιστη πρόσφυση υπό συνήθεις συνθήκες οδήγησης.
Το Επίπεδο 3 προσφέρει μέγιστο έλεγχο σε ολισθηρούς δρόμους.