Κύρια Χαρακτηριστικά
Όπως αρμόζει σε ένα GTσκούτερ, το κομψό εμπρός φέρινγκ του Forza 750 ενσωματώνει τους καθρέπτες σε ιδανικές θέσεις (για το 25YM ρυθμίζονται ευκολότερα) και παρέχει άφθονη προστασία από τον αέρα στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς να είναι υπερβολικά ογκώδες και να περιορίζει την ευελιξία σε συνθήκες πόλης. Η νέα, σπορ και γεμάτη γωνίες σχεδίαση του σώματος, αναδεικνύει την premium παρουσία του Forza 750 στην κατηγορία των maxi-σκούτερ. Μπροστά, η νέα μονάδα προβολέων με τα επανασχεδιασμένα φώτα ημέρας διαμορφώνει ένα premium νέο πρόσωπο.
Η νέα σχεδίαση της ηλεκτρικής ζελατίνας προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη και το συνεπιβάτη από τον αέρα. Με πλάτος 480 mm είναι πλέον κατά 100 mm (25%) πιο φαρδιά, ενώ το ύψος της ρυθμίζεται κατά 120mm με μεταβολή της γωνίας κατά 10ο (προς τα εμπρός) στην πιο ψηλή της θέση. Διαθέτει επίσης μια αυτόματη λειτουργία που την κατεβάζει στη χαμηλότερη θέση όταν απενεργοποιηθεί ο κεντρικός διακόπτης, διευκολύνοντας το παρκάρισμα. Η ζελατίνα διαθέτει επίσης λειτουργία μνήμης που την ανεβάζει αυτόματα στο ύψος που είχε ρυθμιστεί στην τελευταία διαδρομή. Αυτή η λειτουργία ενεργοποιείται μόλις ξεπεράσετε τα 5χλμ/ώρα.
Επιπλέον, για την κατασκευή της ζελατίνας και του φέρινγκ χρησιμοποιείται το Durabio (μια πολυκαρβονική ρητίνη βιολογικής προέλευσης), ενώ υλικά από ανακυκλωμένα πλαστικά/καουτσούκ χρησιμοποιούνται και σε άλλα σημεία του σκούτερ.
Αλλά πέρα από τις πολύ σημαντικές λειτουργικές του ικανότητες – ως κορυφαίο μοντέλο της προηγμένης οικογένειας Forza - το Forza 750 εκφράζει το φιλόδοξο χαρακτήρα του, με ένα στυλ που αποπνέει premium γοητεία και παρουσία που μαγνητίζει την προσοχή με κάθε του εμφάνιση.
Σε κάθε περίπτωση, οι πρακτικές λεπτομέρειες μετράνε. Υπάρχει άφθονος χώρος για τα πόδια μπροστά,χάρις στο νέο σχήμα του φέρινγκ και του πατώματος,ενώ η μελετημένη σχεδίαση της σέλας παρέχει άνεση και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος για τον αναβάτη. Το ύψος της σέλας είναι 790mm. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα προσφέρει 22L και επαρκεί για ένα full-face κράνος. Υπάρχει επίσης ένα εύχρηστο και εργονομικό ντουλαπάκι στη δεξιά πλευρά του φέρινγκ για την αποθήκευση μικροαντικειμένων. Η θύρα φόρτισης USB-C έχει επίσης μεταφερθεί από την περιοχή κάτω από τη σέλα σε μία πιο πρακτική θέση στο τιμόνι.Το νέο cruise control συνεργάζεται άψογα με το DCT και είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση: ενεργοποίηση από το δεξί γκριπ, επιλογή των ΅plusΆ, ΅minusΆ και ΅resumeΆ από το αριστερό.
Ο αναβάτης έχει πρόσβαση στα πιο βασικά δεδομένα μέσω μιας αναβαθμισμένης έγχρωμης οθόνης TFT 5 ιντσών, στην οποία χρησιμοποιείται προηγμένη τεχνολογία ΅optical bondingΆ. Πρόκειται για μία διαδικασία έγχυσης ρητίνης μεταξύ του εξωτερικού γυάλινου καλύμματος και της οθόνηςTFT, χάρη στην οποία μειώνεται η αντανάκλαση και η οθόνη παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και σε συνθήκες έντονης ηλιοφάνειας. Η απεικόνιση περιεχομένου μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με 3 θέματα(BarΆ, ΅CircleΆ και ΅SimpleΆ) και η συνδεσιμότητα smartphone επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής Honda Road Sync*.
Το Honda Road Sync* – μαζί με το νέο, εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick στο αριστερό γκριπ - επιτρέπει την εύκολη διαχείριση της υπηρεσίας πλοήγησης στην οθόνη. επίσης προσφέρει στον αναβάτη τη δυνατότητα (μέσω ενός ακουστικού Bluetooth ενσωματωμένου στο κράνος) να διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και την αγαπημένη του μουσική μέσω φωνητικών εντολών, ακόμα και να λαμβάνει πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσει την εφαρμογή Honda Road Sync* (δωρεάν) από το Play Store ή το App Store και να συνδέσει το Forza 750 του.
Για πρόσθετη άνεση, το Forza 750 διαθέτει SmartKey, που βρίσκεται στην τσέπη του αναβάτη καταργώντας την ανάγκη χρήσης κλειδιού για τη διαχείριση του κεντρικού διακόπτη, την τάπα του ρεζερβουάρ και το άνοιγμα της σέλας. Παρουσία του SmartKey, το μόνο που χρειάζεται είναι το πάτημα του σχετικού μπουτόν για να θέσει σε λειτουργία το σκούτερ, προσφέροντας στον αναβάτη έλεγχο του κεντρικού διακόπτη και των δύο διακοπτών τάπας ρεζερβουάρ και σέλας. Επίσης κλειδώνει και ξεκλειδώνει το προαιρετικό Smart Top Box, και έχει μία λειτουργία ΅απόκρισηςΆ που ενεργοποιεί στιγμιαία τα φλας για εύκολη αναγνώριση από απόσταση. Ένα σύστημα ασφαλείας στον κεντρικό διακόπτη εμποδίζει την παραβίαση της κλειδαριάς του τιμονιού.
Τα πίσω φλας διαθέτουν λειτουργία Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης – Emergency Stop Signal (ESS). Εάν ανιχνευτεί επιβράδυνση 6.0m/s2 με ελάχιστη ταχύτητα 53km/h και ενεργοποίηση των φρένων, τα αλάρμ αναβοσβήνουν με γρήγορο ρυθμό για να προειδοποιήσουν άλλους οδηγούς ότι ένα δυνατό φρενάρισμα πανικού είναι σε εξέλιξη. Με την ίδια ταχύτητα, το όριο μειώνεται εάν το ABS είναι ενεργοποιημένο σε επιβράδυνση τουλάχιστον 2.5m/s2.
Επίσης, τα φλας υιοθετούν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης. Αντί να χρησιμοποιεί ένα απλό χρονόμετρο, το σύστημα συγκρίνει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει πότε να απενεργοποιήσει τις σχετικές προειδοποιήσεις.
*Η εφαρμογή Honda Roadsync για smartphone, προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας
Σελίδα 1 | Πλήρως ανανεωμένο το Honda Forza 750 2025 |
Σελίδα 2 | Εισαγωγή |
Σελίδα 3 | Επισκόπηση |
Σελίδα 4 | Κύρια Χαρακτηριστικά |
Σελίδα 5 | Κινητήρας |
Σελίδα 6 | Ηλεκτρονικά κινητήρα |
Σελίδα 7 | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) |
Σελίδα 8 | Πλαίσιο |
Σελίδα 9 | Αξεσουάρ |