LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πλαίσιο

Πλαίσιο

Για εγγενή αντοχή, το Forza 750 χρησιμοποιεί ένα στιβαρό, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου "διαμάντι", που ενσωματώνει όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα και προσφέρει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Η γωνία κάστερ είναι στις 27°, το ίχνος στα 104mm με μεταξόνιο 1580mm. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, πλήρες υγρών, είναι 236kg.

 
Το πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου έχει σχεδίαση μονού σωλήνα με κατανομή πίεσης και ελέγχει το αλουμινένιο ψαλίδι – κατασκευασμένο από κοίλο εγκάρσιο τμήμα και βραχίονες διατομής U – μέσω μοχλικού Pro-Link.
 
Νέας σχεδίασης τροχοί από χυτό αλουμίνιο 17” μπροστά και 15” πίσω προσφέρουν αυτοπεποίθηση στο χειρισμό και σταθερότητα, ενώ συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 R17 και 160/60 R15 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Το φρενάρισμα εξασφαλίζουν δύο εμπρός δισκόφρενα 310mm με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και ABS.
 

Σελίδα 1Πλήρως ανανεωμένο το Honda Forza 750 2025
Σελίδα 2Εισαγωγή
Σελίδα 3Επισκόπηση
Σελίδα 4Κύρια Χαρακτηριστικά
Σελίδα 5Κινητήρας
Σελίδα 6Ηλεκτρονικά κινητήρα
Σελίδα 7Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT)
Σελίδα 8Πλαίσιο
Σελίδα 9Αξεσουάρ