Η δοκιμασμένη σχεδίαση του υγρόψυκτου, 8-βάλβιδου δικύλινδρου εν σειρά SOHC κινητήρα του Forza 750 διασφαλίζει υψηλές επιδόσεις από τις χαμηλές έως και τις μεσαίες στροφές. Χωρίς αλλαγές στα μηχανικά του μέρη για το 25ΥΜ, η σχετικά μεγάλη διαδρομή και οι ειδικά διαμορφωμένοι θάλαμοι καύσης συνδυάζονται με το στρόφαλο μεγάλης αδρανειακής μάζας, για την παραγωγή υψηλής ροπής από πολύ χαμηλές στροφές. Η κλίση προς τα εμπρός χαμηλώνει το κέντρο βάρους για βέλτιστη ευστάθεια.
Η μέγιστη ισχύς είναι 58,6PS (43,1kW), στις 6.750σαλ. με μέγιστη ροπή 69Nm στις 4.750σαλ., ενώ το κόκκινο βρίσκεται στις 7.000 στροφές. Το Forza 750 έχει επιτάχυνση 0-50m σε 3,9δευτ. και με 60km/h ο κινητήρας περιστρέφεται μόλις στις 2.500rpm.
Δύο αντικραδασμικοί άξονες εξουδετερώνουν τους κραδασμούς από την αδράνεια στις υψηλές στροφές, χωρίς να επηρεάζουν το απολαυστικό ”γουργούρισμα”που παρέχεται από τη διαφορά φάσης ανάφλεξης του κινητήρα και τον στροφαλοφόρο άξονα με κομβία στις 270ο. Η διάμετρος και η διαδρομή ορίζεται στα 77 x 80mm. Όπου είναι δυνατόν, τα εξαρτήματα είναι σχεδιασμένα για να εκτελούν πολλαπλές λειτουργίες: ο εκκεντροφόρος κινεί την αντλία νερού, ενώ ένας από τους αντικραδασμικούς άξονες κινεί την αντλία λαδιού. Με τον τρόπο αυτό, ο αριθμός των εξαρτημάτων διατηρείται στο ελάχιστο, και ο κινητήρας παραμένει ελαφρύς, αποδοτικός και αξιόπιστος.
Για κατόχους διπλώματος κατηγορίας A2, διατίθεται μία έκδοση 47,6 PS (35kW), που μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε fullpower έκδοση σε έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτητης Honda, όταν το επιτρέπει η νομοθεσία. Εξίσου εύκολο είναι να περιοριστεί μία έκδοση fullpower στα 47,6 PS (35kW), επαναπρογραμματίζοντας την ECU της μοτοσυκλέτας σε ένα Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη της Honda.
Ο κινητήρας του Forza 750 είναι εξαιρετικά οικονομικός – με δυνητική κατανάλωση 27,8km/l (WMTCmode) προσφέροντας εν δυνάμει αυτονομία 370km από το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων.