Με το TBW να διαχειρίζεται την απόδοση και τον χαρακτήρα του κινητήρα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 3 προγράμματα (modes), καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα οδηγικών συνθηκών. Η επιλογή προγράμματος πραγματοποιείται από το αριστερό γκριπ και εμφανίζεται στην οθόνη TFT.
Το STANDARD προσφέρει έναν ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ παροχής ισχύος (P) κινητήρα, φρένου κινητήρα (EB) και HSTC
Το SPORT προσφέρει πιο επιθετική απόδοση ισχύος (P) και φρένου κινητήρα (EB), με χαμηλή παρέμβαση του HSTC
Το RAIN προσφέρει μειωμένη ισχύ και φρένο κινητήρα, με υψηλή παρέμβαση τουHSTC
Το USER προσφέρει custom επιλογές συνδυασμών ισχύος και φρένου κινητήρα (χαμηλή/μεσαία/υψηλή) και παρέμβαση του HSTC (χαμηλή/μεσαία/υψηλή/απενεργοποίηση).
Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει διακριτική λειτουργία και ακριβή έλεγχο καθώς διαχειρίζεται τη ροπή στον πίσω τροχό χάρη στο TBW, σε 3 επίπεδα:
Το Επίπεδο 1 προσφέρει ελάχιστη παρέμβαση ώστε να επιτρέπεται ελαφριά ολίσθηση του πίσω τροχού.
Το Επίπεδο 2 είναι η προεπιλεγμένη (default) ρύθμιση και προσφέρει αξιόπιστη πρόσφυση υπό συνήθεις συνθήκες οδήγησης.
Το Επίπεδο 3 προσφέρει μέγιστο έλεγχο σε ολισθηρούς δρόμους και προσφέρει ακόμα πιο ομαλή απόκριση για το 25YM