Βάση του χρονοδιαγράμματος που ακολουθούν οι εταιρείες για τα μοντέλα της supersport κατηγορίας, η ώρα για μια ριζική ανανέωση στο R6 είχε φτάσει ή μάλλον για να το θέσουμε καλύτερα, είχε καθυστερήσει χαρακτηριστικά. Δυστυχώς όμως, νέο R6 δεν πρόκειται να δούμε νωρίτερα από το 2012.
Ουσιαστική ανανέωση στο R6 έχει να γίνει από το 2006, χρονιά όπου το supersport της Yamaha απέκτησε τη χαρακτηριστική «αιχμηρή» του σχεδίαση, μαζί με νέο πλαίσιο και κινητήρα. Τέσσερα χρόνια με μικρές μόνο αλλαγές είναι πάρα πολλά για τα δεδομένα της κατηγορίας, ωστόσο η οικονομική ύφεση αλλάζει τα σχέδια της Yamaha. Σύμφωνα με πληροφορίες, η παρουσίαση του νέου και πλήρως ανανεωμένου σε σχεδίαση, πλαίσιο, κινητήρα και περιφερειακά, R6, είχε δρομολογηθεί για φέτος, αλλά τελικά ανεστάλη. Το έδαφος δεν είναι ακόμη πρόσφορο για ανοίγματα τέτοιου είδους, αφού η κάθε εταιρεία έχει ένα minimum απαιτήσεων στην απόσβεση του πόσου που δαπανήθηκε για την εξέλιξη της κάθε μοτοσικλέτας. Προφανώς η εξέλιξη του R6 δεν ξεκίνησε ποτέ ή μπορεί να εγκαταλείφθηκε στο αρχικό ακόμη στάδιο για αυτούς τους λόγους. Η Yamaha είχε την «ατυχία» να παρουσιάσει εν καιρώ κρίσης, δυο εξαιρετικές μοτοσικλέτες από τις οποίες περίμενε πολλά, το R1 με τον crossplane στρόφαλο και το Super Tenere. Δεν νομίζουμε ότι μετά από αυτό, θα έχει διάθεση να ρισκάρει με το νέο R6. Υπομονή λοιπόν μέχρι το 2012, όπου η κατάσταση θα είναι σαφώς καλύτερη.