Η μεγαλύτερη μοτοσικλετιστική έκθεση του κόσμου αποτελεί πλέον παρελθόν και ο απολογισμός είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικός, σε ότι αφορά στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Θα θέλαμε την άποψη σας για τα νέα αυτά μοντέλα και αν ξεχωρίζετε κάποιο ιδιαίτερα.
Η EICMA του 2010, χαρακτηρίστηκε από την δυναμική παρουσία της Honda, από τα πολλά υποσχόμενα concept και από την πληθώρα των ανανεώσεων στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Στο σύνολο τους οι κατασκευαστές εμφανίστηκαν συγκρατημένοι, ωστόσο αν συνυπολογίσει κανείς και τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην Intermot τον Οκτώβριο, τότε η «συγκομιδή» είναι πολύ ικανοποιητική και αν μη τι άλλο καταδεικνύει το ότι η παγκόσμια αγορά εξέρχεται της κρίσης.
Όπως συνήθως συμβαίνει μετά από τις δύο μεγάλες εκθέσεις, οι συζητήσεις των μοτοσικλετιστών περιστρέφονται γύρω από τα νέα μοντέλα. Θαυμασμός, «κακίες», παρατηρήσεις και σχόλια πάνε και έρχονται, ενώ πολύ είναι αυτοί που ήδη καταστρώνουν το… οικονομοτεχνικό πλάνο που θα τους επιτρέψει να αποκτήσουν κάποιο από τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν.
Θα θέλαμε λοιπόν να στήσουμε ανάλογο διαδικτυακό πηγαδάκι και εδώ! Πείτε μας τις σας άρεσε, τι δεν σας άρεσε, αν ενθουσιαστήκατε ή απογοητευτήκατε και αν έχετε ερωτευτεί σφόδρα κάποια από τις μοτοσικλέτες που παρουσιάστηκαν στο Μιλάνο. Πείτε μας ακόμα και αν έχετε μισήσει κάποια, αλλά να έχετε υπ όψιν ότι τα μεγαλύτερα μίση, γεννούν τους μεγαλύτερους έρωτες!
Καμία σχέση με άλλες χρονιές! Οκ, κρίση και τα λοιπά, καταλαβαίνω, αλλά κάτι περισσότερο το περίμενα για να πω την αλήθεια. Από εκεί και έπειτα, κρίση ξε-κρίση, αυτό που κάνει μπαμ πλέον είναι το ότι οι ευρωπαίο έχουν πάρει φαλάγγι τους ιάπωνες, οι οποίοι μάλλον κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Αν το μεγάλο come-back που μας προετοίμαζε η Honda είναι το Crossrunner, το νέο CBR 600F και το CBR 250, κλαύτα Χαράλαμπε! Μεσαίο on-off; Που είναι; Η BMW έχει το F800GS, η Τriumph έβγαλε και αυτή τα Tiger 800 και αντί η Honda να βγάλει μια νέα Africa Twin υποτίθεται ότι απαντά με το Crossrunner! Που το μηχανάκι καλό φαίνεται, αλλά με ανταγωνισμό όπως το Tiger 1050 και το Multistrada 1200, δεν πάει πουθενά. Τουλάχιστον ας του έβαζαν τον κινητήρα του VFR 1200. Οι άλλοι ιάπωνες κοιμούνται και αυτό κανονικά. Μοναδική εξαίρεση φέτος η Kawasaki με το Z 1000SX και το νέο ZX 10R.
Τι να πω. Από τη μία σπανίζουν οι εντυπωσιακές νέες κατασκευές, εκτός ίσως από το 6κύλινδρο BMW, και το Diavel, αλλά και το Quadro. Από την άλλη, θέλω να γκρινιάξω με το πισωγύρισμα που βλέπω! Τι έκανε τη Honda να θυμηθεί τον κινητήρα του VFR 800, κινητήρα δεκατίας, με το εκνευριστικό VTEC;! Μήπως ήθελε απλώς να ξεστοκάρει; Και τι μηχανάκι είναι πάλι αυτό το Crossruner; Βαρύ τετρακύλινδρο, ψηλό, χωρίς προστασία από τον αέρα;! Για ποιο λόγο;!! Δίχρονη βέσπα όπως παλιά; Ναι, αν είμαι συλλέκτης, ίσως και να... μα, για πείτε μου, τα ίδια φρένα/πλαίσιο/αναρτήσεις φοράει όπως τότε; Αν ναι, τότε... δράμα. Αμ, το νέο Tiger; Πιο πιστό αντίγραφο BMW μπορούσαν να κάνουν οι Άγγλοι; Ρε παιδιά, λέμε ναι στην έμπνευση, αλλά ναι και στην τόλμη. Ε λοιπόν, για μένα, μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις συνδυάστηκαν τα παραπάνω στην EICMA. Ας όψεται η κρίση.
Ducati Diavel, το πιο εντυπωσιακό και ας λένε μερικοί ότι ήταν ιεροσυλία να βγάλει η Ducati τέτεοιο μηχανάκι. Vespa PX 125-150, σίγουρα θα πάρω μία, θα πουλήσω το αδφιάφορο scooter μου και θα το αντικαταστήσω με αυτή. Το μηχανάκι με έχει τρελλάνει, είναι που έμαθα να οδηγώ μοτοσικλέτα πάνω σε μια Vepspa μάλλον. Από γιαπωνέζικα δεν μπου άρεσε τίποτα, αλλά τίποτα απολύτως λέμε. Αδιάφορα μηχανάκια στη λογική του μεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου.
Μου αρέσει το Crossrunner της Honda, αλλά 240 κιλά ρε παιδιά; Πολλά είναι, βέβαια αν δεν το οδηγήσουμε δεν μπορούμε να εξάγουμε συμπεράσματα, αλλά η πρώτη εντύπωση για το βάρος δεν είναι καλή. Ωραία ιδεά και το CBR 600F, έλειπε μια μοτοσικλέτα σαν και αυτή από την αγορά. Από τα concept το Crosstourer της Honda δείχνει πολύ κυριλέ και πολυετελές, θα ήθεά κάτι πιο χωμάτινο. Το scooter της BMW φαίνεται επίσης πολύ ενδιαφέρον.
Καιρός ηταν να ξυπνησει λιγο ο γιγαντας που λέγεται Honda.
Αρκετά νέα μοντέλα από Japan.
Αν και πολλοί ήταν αυτοί που περίμεναν να δούν το νέο Varadero μείναμε απλά με την υπόσχεση βλέποντας το concept 1200.
H bmw μας τρέλανε πάλι με το νεο GT.Απιστευτη τεχνολογία (με παιδικές ασθαινειες πάντα στην αρχή)αλλά πάντα το νεο gt αποτελει το everest που οι υπόλοποι προσπαθούν να σκαρφαλόσουν τα επόμενα χρόνια.
Δεν ξέρω γιατί αλλά η bmw με όλα αυτα τα marketing τρικ και τις μικροαλλαγές στα μοντελα της (βλεπε new gs 650)μου θυμιζει παντρεμενη που παει συνεχεια κομμωτηριο κανει πλαστικες για να σωσει το γαμο της.
Το πετυχαίνει όμως και αυτο μετράει.
Η Triumph κανει την προσπάθεια της να πατήσει και αυτή λίγο χώμα με το νεο 800.Ομορφο μηχανακι.Αν και βλέποντας τα πρώτα video αυτός ο ήχος στα λειβάδεια είναι σαν να ακούς Agusta σε χωματινη πίστα.
Αντε και του χρόνου.
Z1000 με φαίρινγκ...ήθελα να ΄ξερα τι σκεφτόντουσαν.Απαίσιο.
Νέο GSR 600 αδιάφορο,.
Το κίτρινο στο νέο hornet 600...κακόγουστο, θυμίζει CB400 10 χρονών και βάλε.
CBR600F ωραίο, τό παιρνα.
CB1000R ωραία χρώματα μεν, στα όρια του κιτς δε.Κατα τα άλλα ΦΟΒΕΡΟ.
Triumph 800...OK καλη προσπάθεια φαίνεται αλλά έπρεπε να μοιάζει τόσο πολύ στο 800GS ;
675R ...NICE!!!
Και τέλος να πούμε και κάτι σοβαρό,το CB1100R πότε θα βγει στην παραγωγή;
Καμία σχέση με άλλες χρονιές! Οκ, κρίση και τα λοιπά, καταλαβαίνω, αλλά κάτι περισσότερο το περίμενα για να πω την αλήθεια. Από εκεί και έπειτα, κρίση ξε-κρίση, αυτό που κάνει μπαμ πλέον είναι το ότι οι ευρωπαίο έχουν πάρει φαλάγγι τους ιάπωνες, οι οποίοι μάλλον κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Αν το μεγάλο come-back που μας προετοίμαζε η Honda είναι το Crossrunner, το νέο CBR 600F και το CBR 250, κλαύτα Χαράλαμπε! Μεσαίο on-off; Που είναι; Η BMW έχει το F800GS, η Τriumph έβγαλε και αυτή τα Tiger 800 και αντί η Honda να βγάλει μια νέα Africa Twin υποτίθεται ότι απαντά με το Crossrunner! Που το μηχανάκι καλό φαίνεται, αλλά με ανταγωνισμό όπως το Tiger 1050 και το Multistrada 1200, δεν πάει πουθενά. Τουλάχιστον ας του έβαζαν τον κινητήρα του VFR 1200. Οι άλλοι ιάπωνες κοιμούνται και αυτό κανονικά. Μοναδική εξαίρεση φέτος η Kawasaki με το Z 1000SX και το νέο ZX 10R.
Τι να πω. Από τη μία σπανίζουν οι εντυπωσιακές νέες κατασκευές, εκτός ίσως από το 6κύλινδρο BMW, και το Diavel, αλλά και το Quadro. Από την άλλη, θέλω να γκρινιάξω με το πισωγύρισμα που βλέπω! Τι έκανε τη Honda να θυμηθεί τον κινητήρα του VFR 800, κινητήρα δεκατίας, με το εκνευριστικό VTEC;! Μήπως ήθελε απλώς να ξεστοκάρει; Και τι μηχανάκι είναι πάλι αυτό το Crossruner; Βαρύ τετρακύλινδρο, ψηλό, χωρίς προστασία από τον αέρα;! Για ποιο λόγο;!! Δίχρονη βέσπα όπως παλιά; Ναι, αν είμαι συλλέκτης, ίσως και να... μα, για πείτε μου, τα ίδια φρένα/πλαίσιο/αναρτήσεις φοράει όπως τότε; Αν ναι, τότε... δράμα. Αμ, το νέο Tiger; Πιο πιστό αντίγραφο BMW μπορούσαν να κάνουν οι Άγγλοι; Ρε παιδιά, λέμε ναι στην έμπνευση, αλλά ναι και στην τόλμη. Ε λοιπόν, για μένα, μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις συνδυάστηκαν τα παραπάνω στην EICMA. Ας όψεται η κρίση.
Ducati Diavel, το πιο εντυπωσιακό και ας λένε μερικοί ότι ήταν ιεροσυλία να βγάλει η Ducati τέτεοιο μηχανάκι. Vespa PX 125-150, σίγουρα θα πάρω μία, θα πουλήσω το αδφιάφορο scooter μου και θα το αντικαταστήσω με αυτή. Το μηχανάκι με έχει τρελλάνει, είναι που έμαθα να οδηγώ μοτοσικλέτα πάνω σε μια Vepspa μάλλον. Από γιαπωνέζικα δεν μπου άρεσε τίποτα, αλλά τίποτα απολύτως λέμε. Αδιάφορα μηχανάκια στη λογική του μεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου.
Μου αρέσει το Crossrunner της Honda, αλλά 240 κιλά ρε παιδιά; Πολλά είναι, βέβαια αν δεν το οδηγήσουμε δεν μπορούμε να εξάγουμε συμπεράσματα, αλλά η πρώτη εντύπωση για το βάρος δεν είναι καλή. Ωραία ιδεά και το CBR 600F, έλειπε μια μοτοσικλέτα σαν και αυτή από την αγορά. Από τα concept το Crosstourer της Honda δείχνει πολύ κυριλέ και πολυετελές, θα ήθεά κάτι πιο χωμάτινο. Το scooter της BMW φαίνεται επίσης πολύ ενδιαφέρον.
Καιρός ηταν να ξυπνησει λιγο ο γιγαντας που λέγεται Honda. Αρκετά νέα μοντέλα από Japan. Αν και πολλοί ήταν αυτοί που περίμεναν να δούν το νέο Varadero μείναμε απλά με την υπόσχεση βλέποντας το concept 1200. H bmw μας τρέλανε πάλι με το νεο GT.Απιστευτη τεχνολογία (με παιδικές ασθαινειες πάντα στην αρχή)αλλά πάντα το νεο gt αποτελει το everest που οι υπόλοποι προσπαθούν να σκαρφαλόσουν τα επόμενα χρόνια. Δεν ξέρω γιατί αλλά η bmw με όλα αυτα τα marketing τρικ και τις μικροαλλαγές στα μοντελα της (βλεπε new gs 650)μου θυμιζει παντρεμενη που παει συνεχεια κομμωτηριο κανει πλαστικες για να σωσει το γαμο της. Το πετυχαίνει όμως και αυτο μετράει. Η Triumph κανει την προσπάθεια της να πατήσει και αυτή λίγο χώμα με το νεο 800.Ομορφο μηχανακι.Αν και βλέποντας τα πρώτα video αυτός ο ήχος στα λειβάδεια είναι σαν να ακούς Agusta σε χωματινη πίστα. Αντε και του χρόνου.
Z1000 με φαίρινγκ...ήθελα να ΄ξερα τι σκεφτόντουσαν.Απαίσιο. Νέο GSR 600 αδιάφορο,. Το κίτρινο στο νέο hornet 600...κακόγουστο, θυμίζει CB400 10 χρονών και βάλε. CBR600F ωραίο, τό παιρνα. CB1000R ωραία χρώματα μεν, στα όρια του κιτς δε.Κατα τα άλλα ΦΟΒΕΡΟ. Triumph 800...OK καλη προσπάθεια φαίνεται αλλά έπρεπε να μοιάζει τόσο πολύ στο 800GS ; 675R ...NICE!!! Και τέλος να πούμε και κάτι σοβαρό,το CB1100R πότε θα βγει στην παραγωγή;