Ducati Multistrada V2/V2 S: Πλούσιος εξοπλισμός και 4 χρόνια εγγύηση

Ducati Multistrada V2/V2 S: Πλούσιος εξοπλισμός και 4 χρόνια εγγύηση
10 Φωτογραφίες »

- 113 ίπποι από τον Testastretta κινητήρα με Desmo.
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και φρένα Brembo.
- Κορυφαία ηλεκτρονικά στην υπηρεσία του αναβάτη.
- LCD/TFT οθόνη, θύρα USB και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

DUCATI: Δες την νέα Hypermotard 698 Mono!

113 ίπποι από τον Testastretta κινητήρα με Desmo

Τo Multistrada είναι ένα μοντέλο συνώνυμο με την Ducati τα τελευταία και  γεννήθηκε το 2003, με σκοπό να προσφέρει ένα μοντέλο που θα ήταν σπορ αλλά και πολύπλευρο, επιτρέποντας στους αναβάτες του να αντιμετωπίσουν κάθε είδους τερέν. Η πρώτη έκδοση ήταν η Multistrada 1000 DS, το πρώτο μοντέλο μιας οικογένειας που πέρασε 4 γενιές, μέχρι τα τωρινά μοντέλα, βασισμένα στους κινητήρες V2 και V4 Granturismo.
Στην έκδοση V2 η Multistrada είναι εξοπλισμένη με τον γνωστό L-Twin, υγρόψυκτο, Testastretta 11°  με δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων στα 937cc, αποδίδοντας 113 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 96 Nm ροπής στις 7.750 σ.α.λ. Τα τελευταία 2 χρόνια μάλιστα διατίθεται και σε «κλειδωμένη» έκδοση για Α2 διπλώματα στους 47,6 ίππους, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να την αγοράσει πριν βγάλει το απεριόριστο δίπλωμα και όταν το πάρει να την «ξεκλειδώσει» για να εκμεταλλευτεί την πλήρη ισχύ της. Ένα ακόμα από τα "δυνατά" χαρτιά του Testastretta, είναι τα μεγάλα διαστήματα service που προτείνει ο κατασκευαστής, με τις αλλαγές λαδιών (μετά το στρώσιμο) να έρχονται ανά 15.000 χιλιόμετρα και την ρύθμιση του διάκενου των δεσμοδρομικών βαλβίδων ανά 30.000 χιλιόμετρα. Τα νούμερα αυτά υποδεικνύουν την σιγουριά της Ducati για την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα των μοντέλων της, ενώ μειώνουν τα ετήσια έξοδα συντήρησης.

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και φρένα Brembo

Η Multistrada V2 «χτίζεται» γύρω από το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα που επίσης είναι χαρακτηριστικό από τα πρώτα Multistrada και συνδυάζεται με ατσάλινο υποπλαίσιο ίδιας διάταξης και αλουμινένιο ψαλίδι. Στις αναρτήσεις της «απλής» έκδοσης συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48mm, με διαδρομή 170mm και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο μονοσόκ αμορτισέρ με αντίστοιχη διαδρομή.
Στην έκδοση S μάλιστα, το σύστημα των αναρτήσεων αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο, με το ημιενεργό σύστημα Ducati Skyhook Suspension, το οποίο «διαβάζει» το δρόμο και τροποποιεί την αντίδραση της ανάρτησης με σκοπό την μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη κατά την οδήγηση.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο ημιπλευστοί δίσκοι 320mm με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες μονοπλόκ δαγκάνες από την Brembo και ένας δίσκος 265mm με διπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος. Η όλη διαδικασία του φρεναρίσματος επιβλέπεται από Cornering ABS, το οποίο ελέγχεται μέσω μιας IMU 6 αξόνων.

Κορυφαία ηλεκτρονικά στην υπηρεσία του αναβάτη

Όπως είναι αναμενόμενο σε ένα τέτοιο Premium μοντέλο, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που επιτρέπουν στον αναβάτη να επικεντρωθεί στη χαρά της οδήγησης είναι πλούσια. Έτσι, πέρα από το Cornering ABS που αναφέρθηκε πριν, έχουμε 4 Riding Modes (Sport, Touring, Urban και Enduro), Traction Control, Ducati Brake Light (που ανάβει αυτόματα τα αλάρμ σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος για να ειδοποιήσει τους χρήστες του δρόμου που ακολουθούν), Vehicle Hold Control (όπου διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρα ακόμα και με τη μοτοσυκλέτα φορτωμένη) και φλας που απενεργοποιούνται αυτόματα.
Η έκδοση S, πέρα από τις ημιενεργές αναρτήσεις περιλαμβάνει στον στάνταρ εξοπλισμό και Quickshifter δύο κατευθύνσεων, LED φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα Cornering Lights και Cruise Control, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την άνεση κατά την οδήγηση και την ασφάλεια.

LCD/TFT οθόνη, θύρα USB και ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας LCD οθόνης με πλούσιες πληροφορίες στη «βασική έκδοση» και μια έγχρωμη  TFT οθόνη 5” με δυνατότητα συνδεσιμότητας στην έκδοση S. Μια θύρα USB φροντίζει και στις δύο εκδόσεις για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών του αναβάτη, ενώ η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, με χειροκίνητο μηχανισμό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εν κινήσει, χωρίς την ανάγκη εργαλείων.
Από σήμερα και μέχρι εξαντλήσεως του αποθέματος, η Ducati Multistrada V2 θα διατίθεται στην τιμή των 15.300 ευρώ και η Multistrada V2S στην τιμή των 18.400 ευρώ, με όφελος ανά μοντέλο 1.500 ευρώ. Μάλιστα η Ducati προσφέρει στα μοντέλα της 4 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.