Aprilia

    RSV4 Factory


    Το σημείο που κάνει ξεχωριστή αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι ο εξαιρετικός V4 κινητήρας, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 215 ίππους, κάνοντάς τη το ιδανικό όπλο για track days, αλλά και αγώνες. Η αεροδυναμική της απόδοση είναι βελτιωμένη, ενώ η μπαταρία λιθίου, και τα διάφορα εξαρτήματα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, βοηθούν στο να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά. Το special κιτ με το οποίο είναι εφοδιασμένη περιλαμβάνει νέα πιστόνια, διαφορετικές κεφαλές και ολόσωμη εξάτμιση, ώστε να μπορεί ο καθένας να πάρει μια μικρή γεύση από MotoGP.
     
    Shiver 900


    Με στρατηγικές βελτιώσεις στα σημεία, η Aprilia κατάφερε να κάνει καλύτερο το Shiver 900 και να το κάνει το ιδανικό μέσο μετακίνησης εντός κι εκτός πόλης. Η βασικότερη αλλαγή στην εμφάνιση της γυμνής μοτοσυκλέτας είναι η προσθήκη αεραγωγών, οι οποίοι συνεχίζουν τις γραμμές του ρεζερβουάρ φτάνοντας μέχρι το πιρούνι. Τα πλαϊνά πίσω καπάκια είναι επίσης νέα, όπως και τα χαρακτηριστικά τελικά των εξατμίσεων που βρίσκονται κάτω από τη σέλα. Ο δικύλινδρος V 90 μοιρών κινητήρας έχει δεχθεί μια γενναία αύξηση κυβικών, φτάνοντας πλέον τα 896 και αποδίδει 95 ίππους και 9,17 κιλά ροπής. Είναι εφοδιασμένο με traction control και 3 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες να εμφανίζονται σε μια οθόνη TFT 4.3 ιντσών.
     
    Dorsoduro 900


    Το Supermotard της Aprilia έχει σχεδιαστεί με μοναδικό στόχο την μέγιστη διασκέδαση του αναβάτη, για το λόγο αυτό τα φαίρινγκ έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο, ενώ οι χούφτες, τα κόκκινα καπάκια των κεφαλών και το number plate στη μάσκα τονίζουν τον sport χαρακτήρα του μοντέλου. Ο δικύλινδρος κινητήρας των 896 κυβικών αποδίδει 95 ίππους και 9,17 κιλά ροπής υπόσχεται να κάνει τον αναβάτη να χαμογελά με κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ενώ συνδυάζεται με ride by wire πολλαπλών χαρτογραφήσεων (Sport, Touring, Rain) και traction control. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου. Την επιβράδυνση του Dorsoduro 900 έχουν αναλάβει δυο δίσκοι 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 240 χιλιοστών πίσω, με το ABS να είναι στάνταρ.
     

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1