SYM

    Cruisym 250i



    Στην έκθεση κάνει την πρώτη της εμφάνιση και η ολοκαίνουργια έκδοση του Cruisym με τον κινητήρα των 250 κυβικών, που αναμένεται να ταράξει τα νερά μιας πολύ απαιτητικής κατηγορίας. Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας αποδίδει 21.5 ίππους και υπόσχεται ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με την έκδοση των 300 κυβικών. Η σπορ εμφάνιση και συμπεριφορά παραμένει και συνδυάζεται ιδανικά με την άνεση και την πρακτικότητα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα, στο εσωτερικό του οποίου βρίσκεται μια υποδοχή για USB και μια υποδοχή 12V για φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών.   
     
    Jet 14 200i



    Για το 2018, το Jet14 λαμβάνει μια σημαντική τόνωση με την μορφή μεγαλύτερου κινητήρα. Στόχος; Οι καλύτερες επιδόσεις, που πάντα δελεάζουν τους αναβάτες αλλά και βελτιώνουν την συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο. Στην σχεδιαστική γλώσσα του κυριαρχούν οι γωνίες, ενώ αξίζει να σημειώσουμε την ύπαρξη φωτιστικών LED εμπρός και πίσω και αρκετών carbon look λεπτομερειών. Κάτω απο τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα full face κράνος και ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και ένα ντουλαπάκι στην ποδιά. Ο κινητήρας των 163 κ.εκ. είναι φυσικά το επίκεντρο αυτής της νέας έκδοσης του Jet14, με την απόδοσή του να φτάνει τους 12 ίππους. Παρουσιάζει μια πιο γεμάτη απόδοση σε όλες τις ταχύτητες και σε όλο το φάσμα στροφών, με τελικό αποτέλεσμα τις σημαντικά καλύτερες επιδόσεις σε συνθήκες πόλης σε σχέση με την έκδοση των 125 κυβικών. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα, συναντάμε μια ακόμη βελτίωση, σε σχέση με το μοντέλο των 125 κυβικών: το 200άρι Jet14 φέρει ABS αντί για CBS, το οποίο εργάζεται στον εμπρός τροχό. Δύο δίσκοι 260 και 220 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα να αναλαμβάνουν την επιβράδυνση σε συνεργασία με διπίστονες δαγκάνες.
     
    Wolf 300i Cafe Racer



    To Wolf έρχεται να συμπληρώσει ιδανικά τη γκάμα της SYM και να της δώσει μια ρετρό νότα. Με τη χαρακτηριστική cafe racer αισθητική θα προκαλέσει αίσθηση στους λάτρεις αυτής της κατηγορίας. Ξεχωρίζει χάρη στον στρογγυλό προβολέα εμπρός, τον «κοκοβιό» πίσω και το μασκάκι, που προσδίδουν την κατάλληλη εμφάνιση. Το Wolf CR300 κινείται από έναν μονοκύλινδρο, 4βάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα, με ισχύ 27, 2 ίππους και 2,7 κιλά ροπής. O κινητήρας συμμορφώνεται με προδιαγραφές Euro4, ενώ φέρει αντικραδασμικό άξονα για ελαχιστοποίηση των κραδασμών και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Το βαμμένο σε έντονο κόκκινο πλαίσιο είναι τύπου διπλής ραχοκοκαλιάς από ατσάλι, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα των 288 και 220 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, υπάρχει φυσικά σύστημα ABS, το οποίο παρέχει η Bosch.

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1