Benelli

    Leoncino



    Η Benelli επαναφέρει το όνομα Leoncino σε νέα, εξελιγμένη έκδοση για τους λάτρεις του Ιταλικού design και των σύγχρονων ρετρό μοτοσυκλετών. Στόχος των σχεδιαστών του ήταν να διατηρήσουν τα στοιχεία της εμφάνισης που κάνουν επιθυμητή μια ρετρό μοτοσυκλέτα και να τους δώσουν σύγχρονη εμφάνιση με σπορ πινελιές. Μπορεί ο στρογγυλός προβολέας να θυμίζει περασμένες δεκαετίες, αλλά είναι τεχνολογίας LED, όπως αρμόζει σε κάθε σύγχρονη μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας των 499 κυβικών εκατοστών του Leoncino είναι 2κύλινδρος εν σειρά, 4χρονος, 4βάλβιδος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής και αποδίδει 48 ίππους και 4,6 κιλά ροπής. Η ανάρτησή του περιλαμβάνει ένα εντυπωσιακό ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, ενώ στον τομέα των φρένων συναντάμε δυο δίσκους 320 χιλιοστών με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων εμπρός και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα δυο εμβόλων.
     
    TRK 502 Χ



    Το TRK 502 είναι μια μεσαίου κυβισμού street touring μοτοσυκλέτα, που έρχεται να αντιμετωπίσει στα ίσα τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μοτοσυκλετών που οδηγούνται με δίπλωμα Α2. Οι αιχμές και οι γωνίες των πλαστικών δίνουν μια περιπετειώδη εμφάνιση, που δείχνει ότι τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Τεχνολογίας LED είναι τα φώτα θέσης, το πίσω φωτιστικό σώμα αλλά και τα φλας, ενώ η σέλα προσφέρει άνεση για αναβάτη και συνεπιβάτη. Είναι εφοδιασμένο με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 499,6 κυβικών που αποδίδει 47 ίππους και 4,6 κιλά ροπής, ο οποίος χαρακτηρίζεται από φιλικότητα και ελαστικότητα. Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ένα εντυπωσιακό ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 50 χιλιοστά και ένα πίσω αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Για την επιβράδυνση του TRK έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι εμπρός 320 χιλιοστών με 4πίστονη δαγκάνα και ένας 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS ανήκει, φυσικά, στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η έκδοση Χ ξεχωρίζει χάρη στους τροχούς με ακτίνες και την πιο ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση.

    BN 302


    Τo ΒΝ 302 είναι μια αντικειμενικά όμορφη μοτοσικλέτα, με αδιαμφισβήτητα sportive ύφος. Τα σημεία που τραβούν το βλέμμα είναι σίγουρα το «gull arm» ψαλίδι, το έκκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ και το USD μπροστινό, μαζί με τους «wave» δίσκους. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 300 κυβικών αποδίδει 38 ίππους και 2,6 κιλά ροπής, ενώ εντυπωσιάζει με την ελαστικότητα και τον ήχο του. Στην δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας δεσπόζει το μονό αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης, που στηρίζεται χωρίς μοχλικό στο εντυπωσιακής σχεδίασης ψαλίδι. Ρυθμίζεται μάλιστα όχι μόνο ως προς την προφόρτιση, αλλά και ως προς την απόσβεση επαναφοράς. Το BN 302 εξοπλίζεται με ένα USD τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χιλιοστών, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο «wave» δίσκοι διαμέτρου 260 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες. Πίσω, συναντάμε μόνο, επίσης «wave» δίσκο, διαμέτρου 240 χλστ., που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. 

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1