Ducati

    Panigale V4


     
    Η ναυαρχίδα της Ducati τραβάει τα βλέμματα στο περίπτερο της εταιρείας και όχι άδικα, αφού πρόκειται για μία ακόμα Ιταλίδα καλλονή, που έχει διακριθεί στο εξωτερικό για την εμφάνισή της. Ο V4 κινητήρας των 1.103 κυβικών εκατοστών αποδίδει 214 ίππους στον στρόφαλο και 12,2 κιλά ροπής, ενώ το βάρος της είναι 197,7 κιλά πλήρης υγρών. Η βασική έκδοση της Panigale V4 θα είναι εφοδιασμένη με ένα πιρούνι 43 χιλιοστών της Showa και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, ενώ από την ίδια εταιρεία προέρχεται και το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού. Η έκδοση «S» είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins με το πιρούνι να είναι ένα NIX-30 και το αμορτισέρ ένα TTX36, ενώ και το σταμπιλιζατέρ είναι της Öhlins. Θα διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου, τροχούς αλουμινίου της Marchesini και υποπλαίσιο από μαγνήσιο.
     
    Multistrada 1260


     
    Η νέα έκδοση της Multistrada έχει ελαφρώς ανασχεδιασμένα πλαϊνά πλαστικά, ενώ οι χειρολαβές του συνεπιβάτη προέρχονται από τη 1200 Enduro και προσφέρουν καλύτερη στήριξη. Το υποπλαίσιο είναι καινούργιο και τα εμπρός φλάς είναι τοποθετημένα στις χούφτες, ενώ τα πίσω είναι πλέον τεχνολογίας LED. Οι τεχνικοί της Ducati τοποθέτησαν τον κινητήρα των 1.262 κυβικών του XDiavel S και επανασχεδίασαν την εισαγωγή και την εξαγωγή. Η ιπποδύναμη έχει φτάσει τους 158 ίππους, αλλά το εντυπωσιακό είναι το 85% της ροπής των 13,1 κιλών αποδίδεται από τις 3.500 σ.α.λ. ενώ νέο είναι το ride by wire γκάζι με τα 4 προγράμματα λειτουργίας. Από μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας δεν θα μπορούσε να λείπει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών και αυτό του Multistrada 1260 περιλαμβάνει cornering ABS της Bosch, traction control, σύστημα ελέγχου της σούζας, smart key, cruise control, quickshifter και σύστημα υποβοήθησης για εκκίνηση σε ανηφόρα. Όλα τα επιμέρους συστήματα ελέγχονται μέσα από μια TFT οθόνη. Τέλος,  μέσω της εφαρμογής Ducati Link, ο αναβάτης μπορεί να καταγράφει και να μοιράζεται τις διαδρομές του με άλλους χρήστες.

    Monster 821

    Οι ομοιότητες με το monster 1200 δεν κρύβονται, αφού τα κυριότερα στοιχεία που αλλάζουν είναι το νέο εμπρός φωτιστικό σώμα με LED φώτα ημέρας, το ρεζερβουάρ και το πίσω μέρος. Αλλαγές συναντάμε επίσης και στα μαρσπιέ του συνοδηγού που πλέον τοποθετούνται σε ξεχωριστές βάσεις αλλά και στη νέα εξάτμιση με τις δύο απολήξεις. Ο αέρας ανανέωσης πέρασε και από τον πίνακα οργάνων, ο οποίος πλέον αποτελείται από μια ποιοτική TFT  έγχρωμη οθόνη, με όμορφα γραφικά που αλλάζουν ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης. Κάτω από τη σέλα βρίσκεται μια υποδοχή usb αλλά και δύο θηλιές που μπορούν να φανούν χρήσιμες στο φόρτωμα αντικειμένων. Ο κινητήρας των 821 κ.εκ αποδίδει 109 ίππους και 8,8 κιλά ροπής με έμφαση στη φιλική και γραμμική λειτουργία, διαθέτει 3 modes λειτουργίας, ενώ για την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες φροντίζει το ρυθμιζόμενο σε 8 θέσεις Traction control. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της Kayaba (χωρίς ρυθμίσεις) και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Νέα είναι η ρυθμιζόμενη μονάδα ABS 3 επιπέδων της Bosch 9.1MP (με σύστημα αποφυγής ανύψωσης του πίσω τροχού), η οποία αντικαθιστά την 9.0 MP και συνδυάζεται άψογα με τα φρένα της Brembo που αποτελούνται από ακτινική τρόμπα, δύο δίσκους 320χιλ με τετραπίστονες μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Μ4-32 μπροστά και ένα δίσκο 245χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω.


     

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1