Kawasaki

    Ninja 400



    Εμπνευσμένη σχεδιαστικά από τη ναυαρχίδα της Kawasaki, Ninja H2, η νέα Ninja 400 διαθέτει επιβλητική supersport εμφάνιση. Το αεροδυναμικό fairing προσφέρει μεγάλη προστασία από τον αέρα και δίνει την εντύπωση μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσυκλέτας, τραβώντας τα βλέμματα στο δρόμο, ενώ οι αιχμηροί, διπλοί LED προβολείς τονίζουν τον επιθετικό sport χαρακτήρα της Ninja 400. Ο νέος κινητήρας των 399 κυβικών αποδίδει 45 ίππους και συνεργάζεται με συμπλέκτης Assist & Slipper για ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα και μικρότερη ολίσθηση του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων. Χάρη στο νέο, ελαφρύ πλαίσιο, το συνολικό βάρος είναι μειωμένο σε σχέση με την προκάτοχο Ninja 300, στα 168 κιλά, βελτιώνοντας αισθητά το χειρισμό και την ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Εξοπλισμένη με πιο ισχυρά φρένα (με δίσκο 310mm εμπρός και την πιο compact μονάδα ABS της Nissin) και αναθεωρημένες αναρτήσεις, η νέα Ninja 400 ανεβάζει το επίπεδο οδήγησης στις entry-level μοτοσυκλέτες.
     
    H2 SX



    Εξοπλισμένη με κινητήρα με Ισορροπημένη Υπερτροφοδότηση (Balanced Supercharged) 2ης γενιάς, η Ninja H2 SX μεταφέρει τη χαρακτηριστική δύναμη των 200 ίππων της Ninja H2 στην Sport Touring κατηγορία, συνδυάζοντας την γραμμική παροχή ισχύος με την μεγάλη οικονομία καυσίμου. Η πολύ καλή αναλογία ισχύος/βάρους της Ninja H2 SX, σε συνδυασμό με τη φυσική θέση οδήγησης, την εξαιρετική οδηγική άνεση, τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και τον ευέλικτο χειρισμό, ενισχύουν τις touring δυνατότητες. Η Ninja H2 SX είναι επιπλέον εξοπλισμένη με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές και ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη, όπως η τελευταία Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) της Kawasaki, Cornering Management Function, Cruise Control, Traction Control, Επιλογές Ισχύος, ABS, κ.α. Οι μηχανολόγοι της Kawasaki εξασφάλισαν ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας ακόμη και με δεύτερο άτομο ή βαλίτσες, αναπτύσσοντας ένα νέο, πιο άκαμπτο πλαίσιο με μακρύτερο μεταξόνιο και διαφορετική γεωμετρία, που προσφέρει σταθερότητα και σιγουριά σε υψηλές ταχύτητες.
     
    Z900 RS



    Η Kawasaki δεν έντυσε απλά με ρετρό «ρούχα» το Z900, αλλά προχώρησε σε μια σειρά από αλλαγές ουσίας που περιλαμβάνουν τον ανασχεδιασμό του πλαισίου και τη ρύθμιση του κινητήρα. Με στόχο την αύξηση της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, η απόδοση του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 948 κυβικών, έπεσε από τους 125 ίππους στους 111, αλλά η ροπή είναι περισσότερη κάτω από τις 7.000 σ.α.λ. Η πρώτη σχέση έχει κοντύνει σε σχέση με του Z900, ώστε να είναι πιο δύσκολο να σβήσει κατά την εκκίνηση, ενώ η έκτη έχει μακρύνει, για μειωμένους κραδασμούς στις υψηλές ταχύτητες. Το ατσάλινο πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να φιλοξενήσει το νέο ρεζερβουάρ και σύμφωνα με την εταιρεία τοποθετεί τον αναβάτη σε μια πιο όρθια και ξεκούραστη θέση οδήγησης. Το RS διαθέτει φρένα υψηλότερων προδιαγραφών με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και είναι εξοπλισμένο με traction control, ρυθμιζόμενο σε δυο επίπεδα. Όπως αρμόζει σε μια ρετρό μοτοσυκλέτα, το στροφόμετρο και το ταχύμετρο είναι αναλογικά, η κεφαλή του κινητήρα θυμίζει αυτές των αερόψυκτων μοντέλων, ενώ η εξάτμιση έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγει απολαυστικό ήχο στις χαμηλές στροφές. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών, είναι ίδιο με του Z900 και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης κι επαναφοράς, αλλά και ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση είναι και το αμορτισέρ.

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1