Vespa

    Primavera



    Η Primavera του 2018 βελτιώνεται με στόχο την άνεση και την ασφάλεια του αναβάτη διατηρώντας όλα τα στιλιστικά στοιχεία που την κάνουν ξεχωριστή. Οι τροχοί της είναι 12 ιντσών κατασκευασμένοι από αλουμίνιο, ενώ τα LED εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και οι λεπτομέρειες από χρώμιο φροντίζουν για την ανανεωμένη εμφάνισή της. Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με τηλεχειρισμό, διαθέτει σύστημα εντοπισμού bike finder, ενώ η έκδοση S ξεχωρίζει χάρη στην έγχρωμη TFT οθόνη των 4,5 ιντσών. Είναι διαθέσιμη με κινητήρες i-Get 50 και 125 κυβικών.
     
    Sprint Sport



    Η νέα Vespa Sprint συνδυάζει την ασφάλεια και την άνεση του αναβάτη με την ξεχωριστή Ιταλική φινέτσα. Ο εμπρός προβολέας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED για βελτιωμένη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος, ενώ το επίπεδο πρακτικότητας έχει ανέβει χάρη στο σύστημα εντοπισμού bike finder και τη σέλα που ανοίγει με τηλεχειρισμό. Η Sprint του 2018 ξεχωρίζει χάρη στη χαρακτηριστική «γραβάτα» στο εμπρός μέρος, αλλά η πιο σημαντική ίσως αλλαγή είναι η έγχρωμη TFT οθόνη πολλαπλών λειτουργιών που κοσμεί την έκδοση S.    

    GTS 300


    Η Vespa GTS δεν έχει αντίπαλους στην αγορά. Ο κινητήρας 300 cc Euro 4 αποδίδει μέγιστη ισχύ 22 ΗΡ σε 7.500 στροφές και μέγιστη ροπή 22,3 Nm μόλις σε 5.000 στροφές, εξασφαλίζοντας υψηλή ισχύ απόκρισης κατά την επιτάχυνση και γενικότερα εξαιρετικά δυναμικές επιδόσεις. Στον πιο ισχυρό κινητήρα ολόκληρης της γκάμας Vespa, τοποθετείται ένα σύστημα πέδησης με δίσκο εμπρός και πίσω και σύστημα ABS και ASR για απόλυτη ασφάλεια στην οδήγηση. Έτσι, η Vespa GTS γίνεται το ιδανικό μέσο για την κίνηση στην πόλη και για τουρισμό σε μεγαλύτερες αποστάσεις, με απόλυτη άνεση, μόνοι ή με παρέα. Μια πληθωρικότητα που μαλακώνει από τις λεπτές γραμμές του οχήματος, που προτείνει μια εκλεπτυσμένη γκάμα χρωμάτων και εξεζητημένες στυλιστικές λύσεις: φώτα θέσης ημέρας τύπου LED, νέα μάσκα τιμονιού, νέα σέλα, νέος πίσω φανός, νέος αναλογικός-ψηφιακός πίνακας οργάνων και θύρα USB.

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1