Suzuki

    GSX-R 1000R



    Η 6η γενιά του GSX-R 1000, επαναπροσδιορίζει την έννοια των απόλυτων επιδόσεων. Το νέο μοντέλο, είναι το πιο ισχυρό, το πιο compact, το πιο αεροδυναμικό και με τον καλύτερο χειρισμό GSX-R1000,που κατασκευάστηκε ποτέ. Με πιο ομαλή απόκριση γκαζιού, καλύτερη απόδοση καύσης και ένα εξαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης καυσίμου. Ο νέος κινητήρας, είναι τετρακύλινδρος σε σειρά, με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου, σε κάθε πιστόνι. Η χωρητικότητα παραμένει στα 999,8κ.ε. και η ισχύς ανέρχεται στους 199 ίππους, ενώ το γκάζι, είναι ride-by-wire, με 3 διαφορετικούς χάρτες λειτουργίας. Το κοντής κλιμάκωσης, εξατάχυτο κιβώτιο, συνδυάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, που επιτρέπει ομαλότερες αλλαγές σχέσεων και αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού, στα κατεβάσματα Το traction control, επιτρέπει στον αναβάτη, να επιλέξει ανάμεσα σε 10 επίπεδα παρεμβατικότητας, ενώ υπάρχει και Το σύστημα εύκολης εκκίνησης της μίζας, που δίνει ζωή στον κινητήρα μόνο με ένα πάτημα, καθώς και το Low RPM Assist, που ανεβάζει αυτόματα τις στροφές, αν πάει να σβήσει ο κινητήρας.
     
    SV 650X



    Ένα μοντέλο που μέχρι τώρα είχαμε δει σε μορφή limited έκδοσης γίνεται διαθέσιμο από την Suzuki. Μετά την επανεμφάνιση του Suzuki SV650 το 2016, πρώτα στην Γαλλία εμφανίστηκε μια café racer έκδοσή του, ενώ σχετικά πρόσφατα η ελληνική αντιπροσωπεία της εταιρείας δημιούργησε την ομώνυμη εκδοχή του μοντέλου, την οποία και έχουμε δοκιμάσει. Τώρα, η Suzuki, ακούγοντας την επιθυμία των αναβατών, αποφάσισε να δημιουργήσει και να διαθέσει μια έκδοση παραγωγής του SV650 σε μορφή café racer, με το όνομα SV650X. H νέα μοτοσυκλέτα φέρει αισθητικές αλλαγές που την φέρνουν πιο κοντά στην café racer φιλοσοφία. Το τιμόνι έχει αντικατασταθεί από clip-on, μεταβάλλοντας την θέση οδήγησης για ένα πιο σπορ αποτέλεσμα. Ακόμη, το εμπρός πιρούνι μπορεί να ρυθμιστεί σε προφόρτιση. Η σέλα είναι καινούργια, σε στυλ «Tuck Roll», ενώ ένα μασκάκι έχει τοποθετηθεί περιμετρικά στον προβολέα, συνδέοντάς τον οπτικά με το ρεζερβουάρ.
     
    V-Strom 250



    Η Ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη σειρά V-Strom, σε μεγαλύτερο εύρος αναβατών. Το ολοκαίνουργιο V-Strom 250, , είτε πρόκειται για το στοιχείο του, δηλαδή στην κίνηση της πόλης, είτε βρεθείτε σε ανοιχτούς επαρχιακούς δρόμους. Το 250αρι V-Strom, με σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι τραχιές γραμμές του φαίρινγκ, αλλά και τη στιβαρή αίσθηση που αποπνέει. Το νέο V-Strom 250, σπάει την παράδοση των V-Twin κινητήρων, επιλέγοντας έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 248 κυβικών εκατοστών, ο οποίος αποδίδει 24,7 ίππους. Σπορ πινελιά θα παρατηρήσουμε στα φρένα, όπου το 250αρι διαθέτει δπου συνδυάζονται με δικάναλο ABS της Bosch, το οποίο παρέχεται στο στάνταρ εξοπλισμό. Απλές, αλλά συνάμα αποδοτικές, λύσεις επιλέχθηκαν στον τομέα της ανάρτησης. 

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1