KYMCO

    AK 550



    Η κατηγορία των mega scooter έχει πιστούς οπαδούς και η Kymco στοχεύει να κλέψει τις καρδιές αυτών των αναβατών. Πρακτικότητα, καθημερινός χαρακτήρας, αποδοτικός κινητήρας, δυνατότητα για κάλυψη μακρινών αποστάσεων, είναι μερικές από τις έννοιες που εκπορεύονται από αυτή την κατηγορία και το ΑΚ 550 δεν θέτει σε τίποτα από όλα αυτά περιορισμούς. Η αιχμηρή σχεδίαση είναι διάχυτη σε όλο το μήκος της σιλουέτας και αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Η καρδιά του ΑΚ, είναι ένας υδρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Τα 550 κυβικά, από τα οποία πήρε το όνομα του το ΑΚ, αποδίδουν 53,5 ίππους και 5,6 κιλά ροπής, ενώ υπάρχουν διαθέσιμοι δύο διαφορετικοί χάρτες απόδοσης, Full Power και Rain. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για ένα full face και ένα jet κράνος με έξτρα χώρο να προσφέρουν  τα δυο ντουλαπάκια στην ποδιά. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν οι θερμαινόμενες χειρολαβές, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το χειρόφρενο και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
     
    People S 125/150



    Η εμφάνιση του νέου People είναι άκρως μοντέρνα και φινετσάτη με τις καμπύλες να κυριαρχούν. Η εργονομική σέλα δείχνει φαρδιά και άνετη ενώ το ύψος της από το έδαφος είναι χαμηλό, στα 790 χιλιοστά. Από κάτω της υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που χωρά ένα full face κράνος, και ένα ξεχωριστό υπερυψωμένο τμήμα με θύρα USB. Επίσης, διαθέτει αναδιπλούμενο γάντζο στην ποδιά, ενώ η σχάρα και η βαλίτσα των 33 λίτρων ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως η ψηλή ζελατίνα και οι χούφτες. Τα νέα People S υπόσχονται υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση χάρη στους G5 κινητήρες στα 125 και 150 κυβικά, οι οποίοι έχουν προσεκτικά σχεδιασμένα εξαρτήματα στο εσωτερικό τους με στόχο τις μειωμένες τριβές. Αυτός των 125 κυβικών αποδίδει 11,3 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1 κιλό ροπής στις 7.000 σ.α.λ., ενώ ο 150άρης αποδίδει 14 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,22 κιλά ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Τα ατσάλινο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ακαμψία χωρίς όμως να επηρεάζεται η ευελιξία και η άνεση. Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και 240 χιλιοστών πίσω, επίσης με διπίστονη δαγκάνα, ενώ το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.
     
    Xciting S 400



    Με μοντέρνα και αιχμηρή εμφάνιση, το Xciting S 400 υπόσχεται να μεταφέρει γρήγορα και άνετα τον αναβάτη εντός κι εκτός πόλης. Διαθέτει LED φώτα ημέρας και προβολείς, ενώ αντίστοιχης τεχνολογίας είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Ο κινητήρας των 400 κυβικών αποδίδει 35,5 ίππους και υπόσχεται ομαλή απόκριση και παροχή δύναμης, χωρίς να απαιτεί μεγάλες ποσότητες βενζίνης. Το εμπρός τμήμα της σέλας είναι προσεκτικά σχεδιασμένο, ώστε να βοηθάει τον αναβάτη να κατεβάσει τα πόδια του, ενώ διαθέτει και στήριξη για τη μέση του. Ο σχεδιασμός της είναι πρωτοποριακός, αφού ανοίγει σε δυο μέρη και αποκαλύπτει τον αποθηκευτικό χώρο που υπάρχει από κάτω της. Η μεγάλη ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος για να παρέχει κάλυψη από τον αέρα σε αναβάτες διαφορετικών αναστημάτων, χαρακτηριστικό που συναντάμε σε τουριστικές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού. Τέλος, το σχήμα του τιμονιού έχει διαμορφωθεί, ώστε να μην εμποδίζει την ορατότητα προς τον πίνακα οργάνων και η εργονομία έχει μελετηθεί προσεκτικά, ώστε να προσφέρει άνεση κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.      

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1