KTM

    Duke 790


     
    Η ΚΤΜ ονομάζει το μεσαίο Duke «The Scalpel» (νυστέρι) και πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα χτισμένη γύρω από τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 799 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 105 ίππους και 8,7 κιλά ροπής, ενώ το βάρος του γεμάτο είναι 190 κιλά και η KTM υποστηρίζει ότι έχει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππων στην κατηγορία. Από τον καινούργιο Δούκα δεν θα μπορούσε να λείπει ένα πλήρες υπερσύγχρονο πακέτο ηλεκτρονικών που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 4 riding modes, σύστημα ελέγχου της σούζας και του φρένου κινητήρα, traction control, μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU), quick shifter, που λειτουργεί στα ανεβάσματα, αλλά και στα κατεβάσματα, cornering ABS, launch control, ενώ δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να τα απενεργοποιήσει κατά βούληση, μέσα από μια TFT οθόνη. Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του για αυξημένη ακαμψία κι εξοικονόμηση βάρους, ενώ για τον ίδιο λόγο έχει επιλεγεί ένα αλουμινένιο υποπλαίσιο. Εντυπωσιακό σε εμφάνιση είναι και το ατσάλινο ψαλίδι με τα νεύρα στην εξωτερική πλευρά. Παραδοσιακά, τις αναρτήσεις έχει αναλάβει η WP και έχει εφοδιάσει το 790 Duke με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών, χωρίς όμως, να υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης, ενώ το μονό πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού, το οποίο δεν δέχεται ρυθμίσεις. Για το φρενάρισμα της γυμνής μοτοσυκλέτας υπεύθυνοι είναι δυο δίσκοι 330 χιλιοστών με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος διαμέτρου 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.
     
    SuperDuke 1290R



    Ο κορυφαίος Δούκας δεν θα μπορούσε να απέχει από τις τεχνολογικές εξελίξεις, οπότε ανανεώθηκε στα σημεία με σκοπό να γίνει το απόλυτο steetfighter. Στο μπροστινό μέρος, συναντάμε τον αιχμηρό, χωρισμένο στα δύο LED προβολέα με τα DRL φώτα θέσης. Το ρεζερβουάρ συνεχίζει την ίδια σχεδιαστική γραμμή καλύπτοντας μόνο ένα μικρό μέρος από το εντυπωσιακό πορτοκαλί πλαίσιο χωροδικτύωμα, ενώ το τελείωμα του πίσω μέρους διαθέτει μόνο τα απαραίτητα όπως το LED φανάρι και τον λασπωτήρα. Ο αέρας ανανέωσης πήρε και τον κινητήρα, ο οποίος απέκτησε νέες βαλβίδες τιτανίου, υψηλότερη συμπίεση και άλλα. Το αποτέλεσμα είναι 177 ίπποι και 14,3 κιλά ροπής. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, αλλά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά του αναβάτη, ο οποίος έχει στη διάθεσή του wheelie control, traction control, τρεις χάρτες απόδοσης και cornering ABS. Οι αναρτήσεις του είναι ρυθμιζόμενες και φέρουν την υπογραφή της WP, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε δύο δίσκους 320 χιλ με τετραπίστονες μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες και έναν δίσκο 240χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω, που ήρθαν από την Brembo.
     
    Duke 250



    Το 250 διατηρεί την αιχμηρή σχεδίαση της οικογένειας των Duke που τραβά τα βλέμματα σε κάθε πέρασμά του, ενώ δεν έχει γίνει καμία έκπτωση στα υλικά κατασκευής με την ποιότητα να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Σημείο κλειδί του Duke είναι ο υδρόψυκτος κινητήρας των 248,8 κυβικών που , με το πλαίσιο χωροδικτύωμα να διαχειρίζεται με άνεση τις δυνάμεις και να συμβάλει στην ευκολία χειρισμών και την ευελιξία της μοτοσυκλέτας.  και να αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ πίσω.  (θυγατρική της Brembo), με έναν δίσκο 300 χιλιοστών εμπρός και έναν 230 χιλιοστών πίσω να αναλαμβάνουν το έργο της επιβράδυνσης. Επίσης, διαθέτει οθόνη LCD, η οποία μεταξύ άλλων προσφέρει πληροφόρηση για την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, λυχνία shifter, ένδειξη στάθμης καυσίμου και ένδειξη υπενθύμισης για το επόμενο service.
     

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1