Yamaha

    NIKEN



    Η Yamaha πρωτοπορεί με το NIKEN, το οποίο είναι μια κανονικού μεγέθους τρίτροχη μοτοσυκλέτα με δυο τροχούς και τέσσερα πιρούνια στο εμπρός μέρος. Η διάταξη αυτή επιτρέπει κλίσεις μέχρι 45 μοίρες με τους δυο τροχούς των 15 ιντσών να εμπνέουν εμπιστοσύνη, σιγουριά και να υπόσχονται καλύτερο φρενάρισμα, ενώ σύμφωνα με το Ιαπωνικό εργοστάσιο οι γεμάτοι στροφές δρόμοι είναι το φυσικό του περιβάλλον. Χρησιμοποιεί τον τρικύλινδρο κινητήρα των 847 κυβικών που ήδη γνωρίζουμε από τα ΜΤ-09 και ΜΤ-09 Tracer, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους, αλλά έχει δεχθεί αλλαγές στον ψεκασμό και τον στρόφαλο, ώστε να ταιριάζει με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Στον τομέα των ηλεκτρονικών έχουμε ride by wire με δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων και traction control, που ρυθμίζεται σε δυο επίπεδα και μπορεί να απενεργοποιηθεί.
     
    Tracer 900 / Tracer 900 GT



    Το best seller της Yamaha έρχεται ανανεωμένο για το 2018 και υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση και προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Πέρα από τις μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, νέα είναι η μεγαλύτερη ζελατίνα, η οποία ρυθμίζεται με ένα χέρι, οι σέλες για αναβάτη και συνεπιβάτη, οι χούφτες, τα μαρσπιέ και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, αλλά και το στενότερο τιμόνι. Το αλουμινένιο ψαλίδι έχει επανασχεδιαστεί και το πίσω αμορτισέρ έχει νέες ρυθμίσεις για πιο άνετα ταξίδια. Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων, το ρυθμιζόμενο traction control, ο συμπλέκτης ολίσθησης, το ABS και το κεντρικό σταντ παραμένουν στον βασικό εξοπλισμό του Tracer 900.
     
    Η εκδοσή GT του ανανεωμένου Tracer 900 φέρει όλες τις αλλαγές που ενσωματώνει η «απλή» έκδοση, αλλά διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό, με στόχο τα ακόμα πιο άνετα μακρινά ταξίδια. Σε αυτόν περιλαμβάνονται οι γνήσιες, σκληρές πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, cruise control, θερμαινόμενα γκριπ, quick shifter, για άμεσο ανέβασμα ταχυτήτων και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με τη ρύθμιση της προφόρτισης του αμορτισέρ να γίνεται με τηλεχειριστήριο. Υπεύθυνη για την πλήρη ενημέρωση του αναβάτη είναι μια έγχρωμη TFT οθόνη, η οποία μεταξύ άλλων παρέχει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης, θερμοκρασίας περιβάλλοντος, κατανάλωσης, mode κινητήρα και άλλα.

    Crypton S

    Το ανανεωμένο Crypton έρχεται εξοπλισμένο με μονοκύλινδρο κινητήρα 114 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 9 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 0.94 κιλά ροπής στις 5.500 σ.α.λ. και συνεργάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων. Η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και το βάρος του γεμάτο είναι 100 κιλά. 

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1