BMW

    F750 GS / F850 GS



    Τα δυο νέα μεσαίου κυβισμού GS θέλουν να συνεχίσουν την πορεία των προγόνων τους και έρχονται εφοδιασμένα με νέο κινητήρα, επανασχεδιασμένο πλαίσιο και περιπετειώδη εμφάνιση. Η ισχύς του κινητήρα των 853 κυβικών έχει ανέβει στους 77 και 95 ίππους για το F750 GS και το F850 GS αντίστοιχα, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει traction control, ABS και δυνατότητα επιλογής μεταξύ δυο χαρτογραφήσεων (Rain και Road). Τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται στον τομέα των αναρτήσεων με το 850 να χρησιμοποιεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών, ενώ το 750 ένα τηλεσκοπικό 41 χιλιοστών. Τέλος, Οι τροχοί του F750 GS είναι από αλουμίνιο με 19 ιντσών τροχό μπροστά, ενώ αυτοί του F850 GS είναι με ακτίνες και ο μπροστινός έχει διάμετρο 21 ιντσών για μεγαλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες.
     
    C 400 X


     
    Η BMW ενισχύει την παρουσία της στην κατηγορία των μεσαίου κυβισμού GT scooter με το ολοκαίνουργιο C 400 X, ο σχεδιασμός του οποίου έχει επηρεαστεί από τη R 1200 GS. Ο κινητήρας των 350 κυβικών αποδίδει 34 ίππους και 3,5 κιλά ροπής, με την εταιρεία να υπόσχεται τελική ταχύτητα 140 χιλιομέτρων την ώρα. Διαθέτει ένα ατσάλινο πλαίσιο με σωλήνες κυκλικής διατομής, το οποίο συνεργάζεται με ένα πιρούνι 35 χιλιοστών εμπρός και δυο αμορτισέρ πίσω, τα οποία σύμφωνα με τη Honda συνδυάζουν τη δυναμική, σπορ συμπεριφορά με ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Στον τομέα των φρένων συναντάμε 2 δίσκους 265 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν ίδιας διαμέτρου δίσκο με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Για την ασφάλεια του αναβάτη φροντίζει το ABS, αλλά και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που η BMW ονομάζει Automatic Stability Control. Τα φώτα του είναι τεχνολογίας LED, ενώ στη λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνεται μια έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών, top case, προστατευτικά κάγκελα, προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ψηλότερη ζελατίνα και άλλα.
     
    HP4 Race


     
    Η χειροποίητη HP4 Race είναι, σύμφωνα με τη BMW, η επιτομή της καινοτομίας, της πρωτοποριακής τεχνολογίας και της κορυφαίας απόδοσης. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, στην οποία τα πάντα έχουν κατασκευαστεί από εξωτικά υλικά, αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με μια S1000RR είναι το πλαίσιο δυο δοκών και το υποπλαίσιο από ανθρακονήματα. Από το ίδιο υλικό είναι οι ζάντες, αλλά και όλα τα μέρη του φαίρινγκ, ενώ διαφορετικό είναι και το ψαλίδι με το κεντρικό «νεύρο» να βρίσκεται πλέον στο κάτω μέρος. Η απόδοση του κινητήρα βρίσκεται στους 212 ίππους και φυσικά, τα περιφερειακά της έχουν επιλεγεί από το πάνω ράφι με το πιρούνι να είναι ένα Öhlins FGR 300 και το αμορτισέρ ένα TTX 36 GP της ίδιας εταιρείας. Επιπλέον, διαθέτει δαγκάνες Brembo GP4 PR monoblock, που διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση πέδησης. 

    DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    • Γιαννης

      Πολυ καλη η εκθεση τελεια!!! Αλλα εμεις για να αγορασουμε κατι που το φθηνοτερο ειναι 10000 ευρω θα πρεπει να ελθει η αναπτυξη του 3000 μ.χ Με τι μισθους αποσκοπουν αυτες οι τιμες . Δεν καταλαβαινω,. μαλλον η μοτοσυκλετα πλεον εφυγε κι αυτη για τη πλουσια αστικη ταξη ,μαζι με τα καλα αυτοκινητα. Για τη μεσαια ταξη μεινανε τα παπακια !!!!!!!!!!!

        1