…αυτό «οραματίζεται» τουλάχιστον ο γνωστός σχεδιαστής Oberdan Bezzi, που συνήθως επαληθεύεται στις προβλέψεις του. Τα σχέδια MMB1 και MMB2 αφορούν σε ένα streetfighter και σε ένα megamoto αντιστοίχως, που φέρουν τον δικύλινδρο 1200άρη κινητήρα της Moto Morini.
Μετά από το νέο για την πιθανότητα αγοράς της χρεοκοπημένης Moto Morini από τον Paolo Berlusconi, ο Bezzi επανέφερε στο προσκήνιο την πιθανότητα συνεργασίας της εταιρείας με τη Bimota. Το σκεπτικό πίσω από αυτή την ιδέα, είναι το ότι η Bimota θα ήθελε να διευρύνει την συνεργασία της και με άλλους ιταλούς προμηθευτές κινητήρων, μιας και τα μοτέρ της Ducati ανεβάζουν το κόστος των μοτοσικλετών της κατακόρυφα.
Όπως εξηγεί μάλιστα ο Bezzi είναι και θέμα marketing, αφού μια DB7 για παράδειγμα, όσο «εξωτική» και αν είναι δεν διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με μια 1198. Η απουσία όμως supersport μοντέλου στη γκάμα της Moto Morini, θα έδινε στη Bimota ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, αφού θα ήταν η μόνη εταιρεία που θα προσέφερε ένα ακραίο sport μοντέλο με αυτό το κινητήρα. Δεδομένης μάλιστα και της φθηνότερης τιμής αγοράς των μοτέρ, σε σχέση με αυτά των Ducati, τα Bimota MMB, θα ήταν και οικονομικά προσιτά…για Bimota.