Υπάρχουν δύο μοντέλα τα οποία κατά γενική ομολογία, θα έπρεπε να έχει παρουσιάσει η κατά τα άλλα «τολμηρή» στις κινήσεις της KTM. To ένα είναι το 690 Adventure και το άλλο είναι ένα street- sport, βασισμένο στον εκπληκτικό υπάρχον μονοκύλινδρο κινητήρα…μέχρι και οι μηχανικοί της το θέλουν!
…για αυτό το λόγο, μια ομάδα από μηχανικούς εργαζόμενους στο R & D τμήμα της αυστριακής εταιρείας, κατασκεύασαν στον ελεύθερο τους χρόνο (!) δύο supersport μοτοσικλέτες, με βάση ένα τροποποιημένο πλαίσιο από RC8 και «καρδιά» τον κινητήρα του 690 Duke. O κινητήρας μεγάλωσε σε χωρητικότητα φθάνοντας τα 700 κ.εκ. ενώ χρησιμοποιήθηκαν και κάποια racing ανταλλακτικά από τις «πάλαι ποτέ» μεγάλες μονοκύλινδρες αγωνιστικές rally. To αποτέλεσμα είναι (κατ΄ εκτίμηση) 80 ίπποι, με τη τροφοδοσία καυσίμου να γίνεται μέσω καρμπιρατέρ. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, το πιρούνι προέρχεται από το RC8 και το αμορτισέρ από Duke, ενώ τα φρένα «δανείζονται» επίσης από RC8, με τη διαφορά του ότι μπροστά έχει τοποθετηθεί μόνο ο ένας εκ των δύο δίσκων, για χαμηλότερο βάρος (συνολικά 140 κιλά).
Οφείλουμε βέβαια να σας πληροφορήσουμε, πριν αρχίσουν να σας μπαίνουν ιδέες, ότι το συγκεκριμένο project δεν είχε καμία μορφή επίσημης υποστήριξης από την KTM και κατασκευάστηκε μόνο με τη βούληση και το μεράκι των μηχανικών. Οι μοτοσικλέτες συμμετάσχουν μάλιστα στο αυστριακό πρωτάθλημα «TnT», με την ομάδα HKR. Πολύ καλό για να είναι αληθινό λοιπόν, με την έννοια του ότι δεν πρόκειται για μοντέλο το οποίο πρόκειται να παραχθεί σε ευρεία κλίμακα. Η απορία μας βέβαια (όπως και η δική σας υποθέτουμε) είναι…γιατί;