Μεσαία scooter έως 300cc με το καλύτερο φρενάρισμα

Μεσαία scooter έως 300cc με το καλύτερο φρενάρισμα

- Καταναλώνουν λιγότερο από 4λ/100χλμ σε μικτές συνθήκες
- Με επίδοση ακινητοποίησης από τα 100χλμ/ω σε λιγότερα από 47 μέτρα
- Ιδανικά για commuting αλλά και κοντινές αποδράσεις
- Από τα 3.990 ευρώ μόλις ξεκινούν οι τιμές τους

YAMAHA: ΧΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Καταναλώνουν λιγότερο από 4λ/100χλμ σε μικτές συνθήκες

Τα scooter πόλης είναι ο πλέον ιδανικός τρόπος να μετακινηθείς σε δύο τροχούς, αφού προσφέρουν ασύγκριτη σχέση ασφάλειας-οικονομίας και ευχρηστίας. Είναι πιο εύκολα στην οδήγηση από μία μοτοσυκλέτα, έχοντας εξίσου χαμηλή κατανάλωση, ενώ οι αποθηκευτικοί τους χώροι τα κάνουν ακόμα πιο πρακτικά. Παράλληλα τα scooter είναι πολύ πιο ασφαλή για τον αναβάτη σε σύγκριση με τα παπιά, αφού φρενάρουν και στρίβουν καλύτερα, έχοντας ένα πιο "στιβαρό" πάτημα στην άσφαλτο εν μέρει και λόγω του μεγαλύτερου βάρους τους. Την μέγιστη δυνατή εξοικονόμηση χρημάτων θα πετύχεις με τα scooter της Α1 κατηγορίας, αλλά εάν έχεις ανάγκη ενός πιο ισχυρού κινητήρα που θα σε βγάλει και εκτός πόλης, η Α2 κατηγορία έχει πληθώρα επιλογών. Στην λίστα μας, κατατάσσονται τα  scooter με κινητήρες έως 300cc με τα καλύτερα φρένα, τα οποία παράλληλα δεν καίνε πολύ καύσιμο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το πιο οικονομικό από τα 6 είναι το Beverly 300 HPE της Piaggio, που εξοπλίζεται με έναν κινητήρα 278cc απόδοσης 25,8 ίππων, με μέση κατανάλωση μόλις 3,2λ/100χλμ. Το αμέσως επόμενο στην "κούρσα" της οικονομίας είναι το Morbidelli SC 300, με κατανάλωση 3,3λ/100χλμ, και το βάθρο κλείνει με το Sym HD 300 στα 3,5λ/100χλμ. Τα Voge SR3 και Yamaha X-MAX 300 θα κάψουν αμφότερα 3,6λ/100χλμ περίπου, ενώ την μεγαλύτερη κατανάλωση σημείωσε το Kymco X-Town 300 στα 4λ/100χλμ, μία μικρή αύξηση που δεν θα σου κοστίσει ουσιαστικά.  
 

Με επίδοση ακινητοποίησης από τα 100χλμ/ω σε λιγότερα από 47 μέτρα

Μάρκα Τροχό εμπρος Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Μέση Κατανάλωση
PIAGGIO BEVERLY 300 HPE 16 5.299 278 25,8 44,1 3,2
VOGE SR3 14 3.995 244 26 44,5 3,6
MORBIDELLI SC 300 13 3.990 278 19 46,2 3,3
KYMCO X-TOWN CT300 13 4.495 276 22,9 46,4 4
YAMAHA X-MAX 300 15 6.790 292 28 46,7 3,6
SYM HD 300 ABS/TCS 16 4.795 278 26 46,7 3,5

Η κίνηση στον αστικό κλοιό, απαιτεί την προσοχή του οδηγού στο 110% συνεχώς, τόσο στους άλλους χρήστες, όσο και στο περιβάλλον γύρω του. Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν στην πόλη και σε χαμηλές ταχύτητες όσο περίεργο κι αν ακούγεται, με τα φρένα πανικού να αποτελούν την πιο σημαντική δεξιότητα που πρέπει να αναπτύξει ένας αναβάτης. Ένα ισχυρό σύστημα πέδησης λειτουργεί ως ασπίδα προστασίας για τον αναβάτη, ο οποίος θα αρπάξει τα φρένα όταν βρεθεί ξαφνικά ένα εμπόδιο στο διάβα του. Μία από τις πιο σημαντικές μετρήσεις που κάνουμε στο Moto Τρίτη, είναι η απόσταση που χρειάζεται ένα δίκυκλο για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ω. Από τα  scooter της λίστας, το πιο αποτελεσματικό στο φρενάρισμα είναι το Piaggio Beverly 300 που χρειάστηκε, μόλις 44,1 μέτρα για το 100-0, μία πολύ καλή επίδοση χάρη στον μεγάλο δίσκο 300 χλστ εμπρός και το τελευταίας γενιάς ABS 10.0 της Bosch. Στην δεύτερη θέση συναντάμε το Voge SR3 με επίδοση 44,5 μέτρων, στην 3η θέση το Morbidelli SC 300 με επίδοση 46,2 μέτρων και στην 4η το X-Town CT300 με επίδοση 46,4 μέτρων. Τα HD 300 και X-MAX 300 χρειάστηκαν 46,7 μέτρα για να ακινητοποιηθούν από τα 100χλμ/ω με τις επιδόσεις και των  scooter να είναι αρκετά κοντά. Σαν δικυκλιστές θα πρέπει πάντα να μεριμνούμε για τον εαυτό μας όντας πιο ευάλωτοι από τους οδηγούς αυτοκινήτου στον δρόμο και να οδηγούμε αμυντικά.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ιδανικά για commuting αλλά και κοντινές αποδράσεις

Τα scooter προσφέρουν τέτοια ευχρηστία στην καθημερινότητα που θα σου λύσουν τα χέρια. Ελίσσονται με ευκολία μέσα στην κίνηση λόγω της γεωμετρίας τους, που φέρνει όσο πιο χαμηλά γίνεται το κέντρο μάζας, διαθέτουν χώρους είτε στην ποδιά είτε κάτω από την σέλα, ενώ όσα διαθέτουν και επίπεδο πάτωμα, όπως το X-Town σου επιτρέπουν να φορτώσεις επιπλέον αντικείμενα με ασφάλεια, ενώ δεν "μπλέκεις" με αλλαγές ταχυτήτων και συμπλέκτη. Παράλληλα μπορείς να φορτίσεις τις ηλεκτρικές συσκευές σου στις θύρες USB και χάρη στις πλατφόρμες στις οποίες τοποθετούνται τα πόδια, η βροχή δεν θα φτάσει στις κάλτσες σου. Χάρη στην συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) και την ισχύ τους που ξεπερνά τα 22 άλογα και φτάνει μάλιστα τα 28 για το πιο ισχυρό που δεν είναι άλλο από το X-MAX 300, μπορούν με ευκολία να "κρατήσουν" σταθερά ταχύτητες άνω των 100χλμ/ω στον αυτοκινητόδρομο με αναβάτη αλλά και συνεπιβάτη. Έτσι μικρά ταξίδια και κυριακάτικες αποδράσεις δεν αποτελούν διόλου πρόβλημα για τα 6 μεσαία scooter, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις ενός μεγαλύτερου κοινού που δεν θέλει να περιορίζεται στο καθημερινό commuting.
 

Από τα 3.990 ευρώ μόλις ξεκινούν οι τιμές τους

Τα 6 αυτά scooter προσφέρουν μία αρκετά καλή σχέση ποιότητας τιμής δεν είναι πολύ "βαριά" για την τσέπη. Το πιο προσιτό, είναι το SC 300 της Morbidelli του οποίου η τιμή έπεσε στα 3.990 μόλις από τα 4.390 καθιστώντας το κατά ένα τάληρο φθηνότερο από το Voge SR3 στα 3.995 ευρώ. Ακολουθεί το Kymco X-Town CT 300 στα 4.495 ευρώ, το Sym HD 300 στα 4.795 ευρώ, το Piaggio Beverly 300 κοστίζει 5.299 ευρώ και έχει γίνει Best Seller στην κατηγορία του, ενώ το Yamaha X-MAX 300 είναι στα 6.790 ευρώ. Μπορεί να φαίνεται αρκετά υψηλότερη η τιμή του, αλλά αυτό το scooter διατηρεί πολύ καλά την μεταπωλητική του αξία όπως η αγορά των μεταχειρισμένων έχει δείξει.
 

Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA