H σέλα θυμίζει σε μέγεθος αυτές των GT Scooters, όμως είναι πιο σκληρή και σε στηρίζει, αντί να σε… βυθίζει μέσα της.

Στην «σπηλιά» από κάτω της ο χώρος είναι γενναιόδωρος.

Ο keyless διακόπτης του Agility 300 φωτίζεται σε μπλε και από εδώ ελέγχεις και το άνοιγμα σέλας-ρεζερβουάρ.

Τα τύπου LCD όργανα. Οι ενδείξεις περιλαμβάνουν τα απαραίτητα, χωρίς κάτι παραπάνω, ενώ διαβάζονται εύκολα.

Στα απολύτως απαραίτητα οι διακόπτες. Οι μανέτες δεν είναι ρυθμιζόμενες αλλά μόνο κάποιος πολύ απαιτητικός θα το ζητούσε.

Στα απολύτως απαραίτητα οι διακόπτες. Οι μανέτες δεν είναι ρυθμιζόμενες αλλά μόνο κάποιος πολύ απαιτητικός θα το ζητούσε.

Ντουλαπάκι ποδιάς για λίγα πράγματα, που χρειάζεστε σε άμεση πρόσβαση. Θυμηθείτε να τα πάρετε μαζί σας, όταν παρκάρετε το Agility…

Ανεση-Εργονομία

To Agility 300 έχει καταβολές… GT Scooter όσον αφορά την προσφερόμενη άνεση στον αναβάτη του και αυτό ξεκινάει από την ευμεγέθη σέλα του. Το σχήμα της «αγκαλιάζει» τη μέση και τους γοφούς του αναβάτη, ενώ το μαξιλαράκι μέσης λειτουργεί θαυμάσια και ανεβάζει κι άλλο το επίπεδο άνεσης στη λεπτομέρεια. Η σέλα είναι ποιοτική με το αφρώδες υλικό να είναι μέτριας σκληρότητας χωρίς να αποτελεί πρόβλημα στην καθημερινότητα. Το τιμόνι του Agility 300 είναι αρκετά ψηλά, φέρνοντας τα χέρια στο ύψος του θώρακα, όμως το μελετημένο πλάτος του και η γωνία των χειριστηρίων συμβάλλουν τελικά σε μια ξεκούραστη στάση σώματος. Τα μαρσπιέ είναι αρκετά ευρύχωρα για τα πόδια του αναβάτη, ενώ η ύπαρξη του κεντρικού τούνελ δεν ενοχλεί επ ουδενί. Αξίζει να σχολιάσουμε ότι η ζελατίνα και οι χούφτες είναι στον βασικό εξοπλισμό του Agility 300 και με την συνδρομή τους, το scooter πετυχαίνει πολύ καλή ανεμοκάλυψη που συμβάλλει έντονα στην καθημερινή άνεση του χρήστη του.


Ο κεντρικός διακόπτης του Agility 300 δεν χρειάζεται κλειδί, αφού είναι ασύρματος-keyless και

Στην «σπηλιά» από κάτω της ο χώρος είναι γενναιόδωρος.

Στην «σπηλιά» από κάτω της ο χώρος είναι γενναιόδωρος.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

μάλιστα 2
ης
γενιάς. Το σύστημα είναι πολύ βελτιωμένο λειτουργικά, σεσχέση με την 1η γενιά (π.χ αυτή που γνωρίσαμε στο AK 550). Ο

Ο keyless διακόπτης του Agility 300 φωτίζεται σε μπλε και από εδώ ελέγχεις και το άνοιγμα σέλας-ρεζερβουάρ.

Ο keyless διακόπτης του Agility 300 φωτίζεται σε μπλε και από εδώ ελέγχεις και το άνοιγμα σέλας-ρεζερβουάρ.

αναβάτης αρκεί να έχει απλά το κλειδί στην τσέπη του, για να ενεργοποιήσει το
Agility 300.

Ο χώρος κάτω από την σέλα του Agility 300 είναι ένα από δυνατά του σημεία. Επιστρατεύσαμε για άλλη μια φορά την μέθοδο του «Ταμερλάνου» και μετρήσαμε τον όγκο του στα 42,5 λίτρα, αλλά το ατού του είναι το σχήμα του, που επιτρέπει την φιλοξενία 2 full face κρανών, κάτι που το θέτει ένα βήμα μπροστά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εναλλακτικά, στον –φωτιζόμενο- χώρο μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κράνος και… την προίκα σας, ενώ μια υποδοχή ρεύματος USB θα φορτίσει τις συσκευές σας. Μιλώντας για το εμπρός ντουλαπάκι, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της ποδιάς και ο χώρος του είναι της τάξης ενός κουτιού αναψυκτικού. Δεν προσφέρει δυνατότητα κλειδώματος και άρα, ενδείκνυται για κάποιο αντικείμενο που θέλετε να έχετε σε άμεση πρόσβαση. Η έκδοση του Agility που δοκιμάσαμε ήταν η «βασική», χωρίς δηλαδή το σύστημα πολυμέσων Noodoe και έτσι, ο πίνακας οργάνων είχε διπλή οθόνη LCD . Όλες οι σημαντικές ενδείξεις απεικονίζονται ευανάγνωστα, ενώ στο κάτω τμήμα της οθόνης ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ ρολογιού και βολτόμετρου.

Τα τύπου LCD όργανα. Οι ενδείξεις περιλαμβάνουν τα απαραίτητα, χωρίς κάτι παραπάνω, ενώ διαβάζονται εύκολα.

Τα τύπου LCD όργανα. Οι ενδείξεις περιλαμβάνουν τα απαραίτητα, χωρίς κάτι παραπάνω, ενώ διαβάζονται εύκολα.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »