Τα scooters 300 κυβικών τυγχάνουν υψηλότατης εκτίμησης στην χώρα μας και οι αναβάτες τους είναι συχνά απαιτητικοί, ζητώντας από το scooter τους να τα κάνει «όλα και καλά». Πόσο καλά ανταποκρίνεται το ολοκαίνουργιο, για την κατηγορία, Agility 300; Ξεκινάς την ημέρα σου με το scooter και διαπιστώνεις γρήγορα ότι η ποιότητα κύλισης του βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Στις αστικές ταχύτητες, οι κραδασμοί από τον κινητήρα είναι πρακτικά μηδενικοί και παραμένουν έτσι, ακόμη και σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Η ισχύς και η ροπή του χαρακτηρίζονται επαρκείς για τον σκοπό του Agility 300, με την μετάδοση να υπογράφει τον τρόπο απόδοσης. Στην εκκίνηση και στις χαμηλές ταχύτητες, η εμπλοκή του συμπλέκτη είναι γρήγορη προσφέροντας έλεγχο στον αναβάτη στο πεδίο αυτό. Όσο η επιτάχυνση συνεχίζεται, το CVT αλλάζει σχέση επιτρέποντας σε περισσότερη ισχύ να φτάσει στον τροχό και στις μεσαίες στροφές, οι ρεπρίζ είναι εύκολες προσφέροντας σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας εντός της πόλης. Ο κινητήρας και ο γραμμικός, ήπιος τρόπος απόδοσης του συμβάλλει αποφασιστικά, στον άνετο χαρακτήρα του Agility χωρίς η ισχύς του να είναι περισσότερη από όσο χρειάζεται. Ο εμπρός 16άρης τροχός κάνει αισθητή την παρουσία του προσφέροντας μεγάλη σταθερότητα στο δύσκολο ελληνικό οδικό περιβάλλον και συνεργάζεται απροβλημάτιστα με τον πίσω των 14 ιντσών. Από την ευθεία στην στροφή, το Agility «κρατά» στιβαρά τον δρόμο με ακρίβεια στην απόκριση και ελαφρώς «βαριά» αίσθηση στην γραμμή της στροφής. Οι διαδοχικές εναλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με ακρίβεια χωρίς «τσαλιμάκια» από το πλαίσιο που θα τρομάξουν και θα αποσταθεροποιήσουν το scooter, εντός του πεδίου χρήσης του. Οι αναρτήσεις είναι σωστά ρυθμισμένες για την πλειοψηφία των συνθηκών που θα συναντήσετε στην πόλη, απορροφώντας τις κακοτεχνίες απροβλημάτιστα. Πιο μεγάλες και απότομες ανωμαλίες γίνονται αισθητές μεν, χωρίς «κοπανήματα» για τον αναβάτη, δε. Σε συνδυασμό με τον τροχό των 16 ιντσών, το Agility 300 αποφεύγει τις νευρικότητες, ακόμη και αν βρεθείτε υπό κλίση σε διαδοχικές λακκούβες, κάτι… διόλου ασυνήθιστο. Εύσημα αξίζουν στα φρένα του Agility τα οποία παρουσίασαν μεγάλη ισχύ και εξαιρετική, για τα δεδομένα της κατηγορίας, αίσθηση -τα υψηλής πίεσης σωληνάκια, κάνουν δουλειά! Τα 28,23 μέτρα που χρειάστηκε το μοντέλο για να ακινητοποιηθεί από τα 80 χλμ/ώρα, είναι μια πολύ καλή επίδοση. Στην εθνική και εκτός της πόλης, ο αναβάτης θα απολαύσει το υψηλό επίπεδο ανεμοκάλυψης, εξαιτίας του πολύ καλού πακέτου εξοπλισμού του Agility που περιλαμβάνει στάνταρ χούφτες και ζελατίνα. Το βασικό πεδίο χρήσης είναι η πόλη αλλά δεν θα πει όχι και σε κίνηση εκτός αυτής. Ο κινητήρας του μοντέλου το ωθεί άνετα σε ταχύτητες μέχρι και τα 130+ χλμ/ώρα στο ψηφιακό κοντέρ, αν και πάνω από τα 120 ο ιμάντας παράγει ορισμένους κραδασμούς.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr