Αριστος σε αίσθηση και απόδοση ο εμπρός δίσκος φρένου. Το πιρούνι είναι αρκετά μαλακό, για μεγαλύτερη προσφερόμενη άνεση.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Οι λύσεις εδώ είναι δοκιμασμένες, με ένα ατσάλινο πλαίσιο να αποτελεί την κύρια κατασκευαστική δομή του Agility 300. Η KYMCO αναφέρει μάλιστα ότι το πλαίσιο έχει στοιχεία δανεισμένα από το πλαίσιο των Downtown, με στόχο την βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς. Οι τροχοί των 16 και 14 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, συνεργάζονται με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και σύστημα δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται σε 5 επίπεδα προφόρτισης ελατηρίου. Στα φρένα, η KYMCO χρησιμοποιεί έναν αρκετά μεγάλο δίσκο 300 χιλιοστών εμπρός, κάτι που συμβάλλει τελικά σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα πέδησης. Εννοείται ότι και στον πίσω τροχό χρησιμοποιείται δίσκος διαμέτρου 240 χιλιοστών, ενώ οι δαγκάνες είναι 2 εμβόλων και οι σωληνώσεις είναι ατσάλινες υψηλής πίεσης (που βελτιώνουν πολύ την αίσθηση και την διάρκεια φρεναρίσματος). Το ABS είναι της Bosch, δύο καναλιών προσθέτοντας την δικλείδα ασφαλείας σε ένα σύστημα πέδησης που απέδωσε πολύ καλά, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »